Note fondée sur 947 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Wonderful staff
Publié le 13 nov. 2022 sur Hotelspar un voyageur
Séjour en famille à Anna Maria Island
Publié le 13 janv. 2020 sur HotelsTrès agréable petit hôtel sur la plage de Anna Maria Island. Convient parfaitement à une famille ou deux couples voyageant ensemble avec les deux chambres séparées avec chacune sa salle de bain et la cuisinette. Pas de service à la chambre à chaque jour, mais nous le savions avant de partir. Personnel amical qui nous a bien accueilli et répondu à nos demandes. La vaisselle fournie est minimale, quelques items supplémentaires seraient utiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2020 par Management, Gestion de l’hôtel
Merci pour la merveilleuse critique et commentaires. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour!
par un voyageur de St-Georges
Hotel sur la plage
Publié le 29 janv. 2018 sur Expedia
Pour : La propreté des chambres et la plage
Contre : Rafraichir l’exterieur de la batisse
Emplacement : Tres bel emplacement,tramquille
L’exterieur aurais besoin d’etre Entretenue,mais les chambres sont propres,et près de l’épicerie et autre .pour le prix et la plage je la recommande oui
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2018 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review! Glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Safety for children with gates to play
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
There is no staff on site. Every thing is done by phone. More like a airbud house. If you need a towel or more TP you call and number. God knows how you will get it. Pool was clean but needs repair. We stayed there 4 year ago was great staff great too. Now no staff and place has gone down hill. Will not be going back.
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Booked at Club bamboo south #118 Friday -Monday. I lived in the area previously. The refrigerator was warm, my husband being a diabetic & needing to refrigerate insulin. Our food was spoiled overnight. My husband vomited all day Saturday due to spoiled food. So a whole day lost having to move to #118. I requested a late check out since we lost the day due to a BROKEN REFRIGERATOR, I was offered to check out at 11am for $50 charge. We left today Monday at 8:00am, we took out our own trash & placed used towels in tub. The parking lot is full of trash debris & cigarette butts, BROKEN curbs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Bernard, Gestion de l’hôtel
Angela, I am sorry to have fallen short of expectations and for the issue with the refrigerator. While I hoped the prompt room change was helpful, I can understand the inconvenience and difficulty. As we discussed, the late checkout offered was for a 2:00 PM departure, as you specifically requested. I will relay the feedback on the exterior premises to the unit owners and the condo association to expedite any needed cleanup and repairs.
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Poco profesional los empleados del hotel
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Room was good for the price. There was no staff onsite during our stay, and there were no umbrellas towels for the beach.
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Expedia
What i liked the most about this hotel, is that is right in front of the beach. No walking, or crossing streets to go to the beach, just go down the stairs and you are there.