Note fondée sur 933 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de St Martin
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
A good quality price option
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel staff , Gestion de l’hôtel
On behalf of our hotel staff, I am writing to let you know how delighted we were to receive your kind words of praise about the attention you experienced while you stayed at our hotel. We try to go over and beyond the call of duty for all our guests. I will inform our guest service agents who is always ready to serve every guest with 100% excellence and department about your compliments. It is an honor to have the opportunity in serving you. It is wonderful to know you enjoyed your stay and a most memorable experience with our clean rooms.Given the very nature of the hotel business, the hours are long and demanding. Day or night, good service depends upon people willing to give their very best at all times. That's why it's truly rewarding when a guest recognizes our efforts and takes the time to say thank you.We accommodate many guests each evening, and we strive to make their night's stay a satisfying one. The principal goal of our hotel is to provide dependable service to all our guests at reasonable prices. But it's only through their eyes that we can accurately assess the quality of the accommodations and services we provide.Again, let me thank you for your kind words. We’re committed to total guest satisfaction, and we look forward to your next visit.
par un voyageur
confort et petit dej extra
Publié le 12 févr. 2023 sur Hotelschambre très confortable, joliment décorée. télé xl. frigo et micro-onde appréciés. petit dej compris copieux et bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par oh, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 4 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2019 par Chris, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We appreciate it and hope you come back to stay with us soon!
par un voyageur
Hôtel aux chambres parfumées à l'humidité
Publié le 5 août 2018 sur HotelsBel hôtel bien placé pour profiter des plages de l'ile d'Anna-Maria, le personnel y est gentil et le petit-déjeuner copieux. Les climatisations des chambres sont un peu trop bruyantes. Le WIFI ne fonctionnait pas pendant notre séjour ce qui était très pénalisant pour l'ensemble de la clientèle de l'hôtel. Le plus gros problème de cet hôtel, c'est les chambres qui sentent l'humidité, c'est horrible. Toutes vos affaires sont imprégnées de cette odeur, la moquette au sol est humide et le seul moyen d'aerer est de laisser la porte de la chambre ouverte car les fenêtres ne s'ouvrent pas. Un conseil, allez sentir la chambre avant de la prendre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2018 par Carla, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. Nous sommes désolés de ne pas avoir répondu à vos attentes. Le problème de WIFI n'était pas la faute de l'hôtel, car c'était un problème avec le fournisseur Internet dans tout le voisinage. L'excès de pluie provoque une odeur humide dans les pièces, mais nous travaillons déjà avec des rénovations pour éviter ces problèmes à l'avenir.
par un voyageur
Publié le 28 janv. 2018 sur Hotels
par un voyageur
séjour moyen dans cet hôtel
Publié le 3 août 2017 sur HotelsQuartier avec supermarchés à proximité (zone commerciale), pas très rassurant le soir.
Piscine mal entretenue et accessible depuis le parking par l'extérieur donc on ne s'y sent pas bien du tout !
Les lits sont petits.
Le personnel est froid sauf une dame très chaleureuse.
Bref, je n'y retournerai pas !
par un voyageur de Paris
Hotel avec parking gratuit
Publié le 11 déc. 2016 sur ExpediaLa chambre, très grande avait un bain à remous plus un salle de bain avec baignoire/douche. Literie confortable (grand lit) et climatisation. Petit déjeuner avec choix de salé et sucré. Attention il y a des chambres communicantes donc on entend ce qui se passe dans l'autre chambre.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par The Best Western Staff, Gestion de l’hôtel
Dear Kit,Thank you so much for your glowing review! We’re delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay with us. It’s great to know that our staff, cleanliness, and amenities met your expectations.Your kind words truly motivate our team to keep providing the best service possible. We can’t wait to welcome you back for another exceptional stay
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par The Best Western Staff, Gestion de l’hôtel
Dear Tiara,Thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay with us. We appreciate your feedback and are glad to hear that you found our staff accommodating and the hotel clean. However, we’re sorry to learn that your experience did not fully meet your expectations.We are continually working to improve our services and amenities, and your insights will help us in that effort. If you have any specific suggestions or concerns, please feel free to share them with us.We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
We stayed post Helene and the staff went out of their way to accommodate those with needs. The hotel was clean and the breakfast was a plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2024 par The Best Western Team, Gestion de l’hôtel
Dear Cathy,Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that our staff was able to accommodate your needs during your stay, especially in the aftermath of Hurricane Helene. We take great pride in maintaining a clean environment and providing a quality breakfast for our guests. Your kind words mean a lot to our team, and we appreciate your understanding during this challenging time. We hope to welcome you back soon!