Note fondée sur 700 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2020 par Matt Frank, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us during your recent visit to Bradford, PA. Please give us a call when you are going to be in our area again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our hotel
2 sur 5
par un voyageur de Mezieres

Très bruyant, devrait être rénover

Publié le 4 août 2016 sur Expedia
Pour : Le petit déjeuner
Contre : Les chambres
Emplacement : ...
Chambre à rénover, il y a un espace de 3 à 4 cm en dessous des portes, les chambres devraient rénover. Notre chambre donnait sur la piscine, un capharnaüm : le nombre d'enfant sans surveillance hurlants étaient surprenant. Pas de solution de rechange : bref, nous déconseillons.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

de passage à Bradford

Publié le 4 août 2015 sur Hotels
Passage à Bradford, bon rapport qualité/prix. Usine zipo à visiter, belle forêt à proximité.
5 sur 5
par Antonio de bruxelles

a recommander!

Publié le 5 juin 2015 sur Hotels
De passage!
4 sur 5
par un voyageur de MENTOR

Publié le 29 sept. 2024
I was in town for a wedding that started at 4; check-in time is also 4. I called the day before to see if it would be possible to get an early check-in; the man said he would put in the request and I would likely be able to check in at 2. I got there about 1:40 and the desk clerk said she'd ask housekeeping to get the room ready. I finally gave up about 2:15 and went into the ladies' rest room to dress and put on makeup. When I left the clerk said housekeeping was just getting to the floor my room was on. So apparently the likelihood of early check-in depends on whether your room is on the floor that they start cleaning! Inconvenient and not the end of the world, but still disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Matt Frank, Gestion de l’hôtel
we are sorry that we were not able to honor your request of an early check-in. We were dealing with a sold-out weekend and unfortunately, there were quite a few late check-outs that day. While our housekeeping staff had the rooms ready for normal check-in time (4:00pm) we were not able to provide rooms for early arrivals. We are sorry for the inconvenience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Matt Frank, Gestion de l’hôtel
We are sorry you didn't enjoy your stay. Please feel free to reach out to us with any details concerning your stay. We would lo9ve the opportunity to provide a quality stay in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Overall a decent stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Matt Frank, Gestion de l’hôtel
We are glad that you enjoyed your stay with us. It was our pleasure to provide lodging to you and we hope to see you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
For the price it was quite good. Room was nice. Some smells and dirtiness in halls, elevator, etc. Breakfast was solid, not amazing but again good for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Matt Frank, Gestion de l’hôtel
Thank you for the constructive feedback, Patrick. I will be sure to go over the items you mentioned with our staff, and we will improve the guest experience. Have a great day!