Note fondée sur 277 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2023 par Sarah , Gestion de l’hôtel
We are disappointed you did not enjoy your stay with us if you would care to elaborate on your scoring so we can aim to correct any issues you may have experienced
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par The Highfield, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4* review!We are glad you enjoyed your experience with us and hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par The Highfield, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 8/10 rating of The Highfield!We are so glad you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again soon!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par The Highfield, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10/10 review!We hope to welcome you again soon!
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Hotel very run down and dated decor. Had to phone hotel to get somebody to come to the reception to check in.
I thought we had already paid on booking through the app only to be told that we had to pay at receptionist again.
Overall experience ok as it was just a place to sleep one night, wouldn’t want to stay any longer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sarah , Gestion de l’hôtel
Our hotel reception is not manned 24-7, there is always a duty manager available on the phone number posted on the main door and on the desk should you need assistance. We do not take payment prior to arrival to avoid fraudulent activity on guest's cards. When booking you will have received an email telling you that payment is due on arrival. We had a charity fun day on yesterday, hence why there wasn't a large staff presence at reception.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sarah , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review, we are delighted you enjoyed your stay and hope to see you again soon :)
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
We booked this hotel last minute and it did not disappoint. Lovely hotel with great character and amazingly helpful staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Sarah , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave a review, we are delighted you enjoyed your stay with us and hope to see you again in the future :)
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10/10 review!We hope to welcome you again soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Adam, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10/10 score!We to welcome you again soon!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Room was larger than most chain hotels, very suitable for a weekend stay. Food and drink at the adjoining pub was very good and reasonably priced.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par The Highfield, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a high-score review!We are happy that you enjoyed your experience at the Highfield and we hope to welcome you again soon!