Note fondée sur 890 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Chambre parfaite mis a part le mobilier endommage. Salle de bain impeccable. Dejeuner servi un peut tard (07:00). Tout dans la chambre fonctionnait y compris laveuse secheuse tres propre. Personnel serviable. Malheureusement gros chantier devant l'hotel. J'y retournerai surement.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juin 2023 sur Expedia
Excellent à tous les niveaux, propreté, confort, équipements. La gentillesse du personnel à la réception est exceptionnelle.
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2022 sur Expedia
Good bed
Malfunctioning heating system
Old building, old bathroom that needs renovation
Very little fridge
Not enough power plugs
par un voyageur
Publié le 13 août 2022 sur Expedia
Tout était très bien sauf notre air climatisé, elle ne fonctionnait pas vraiment, mais je n’ai pas appelé pour me plaindre, on a ouvert la fenêtre.
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2022 sur Expedia
Awesome place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2022 par sw, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2024
Was clean,easy to access
par un voyageur
Perfect stop.
Publié le 23 oct. 2024 sur HotelsNice hotel. Good location. All you need.
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
We checked in and was greeted with a nice staff mwmbwr followed by a rude and bossy second member.
Upon arrival to our room, there was a crap in the toilet and a womans feminine product in the garbage of the bathroom.
We went to work for thw night and didnt return. Will not be booking there in the future
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par AS, Gestion de l’hôtel
Hello David;Please accept my personal apology for what you encountered during your recent stay in Brandon. I can assure you your experience does not in any way measure up to our standards for cleanliness and guest service. I have discussed the entire situation with our executive housekeeping manager and her team Re-training to our proper standards has already begun. This training will be followed by room inspection training.This in no way makes up for your experience, but we hope that these measures will allow you to give us another chance in the future.
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia