Note fondée sur 905 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Well we got there and found out there was no free breakfast and the water slide was not working. The 2 main reasons for booking there. Not happy at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par -Travelodge, Gestion de l’hôtel
Hot breakfast available on site at the restaurant but unfortunately is not continental. We apologize about the slide it has been down for some time now. We have been doing our best to notify anyone that calls in that the waterslide is down. Sorry for the inconvenience we hope to have it back up and running soon!
par un voyageur
Great stay!
Publié le 17 août 2020 sur HotelsThey really take the covid situation seriously and it shows, I felt safe. The place is clean except the pool area who seems to be in renovation at the time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2020 par Mar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2020 par Mar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback
par un voyageur de Saskatchewan et Gatineau
Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Accueil chaleureuse.,,.Belle chambre...Très propre. Cafetière,,,eau tres apprécié. Avoir une piscine ,,,Désoler que le bain tourbillon était hors fonction,,,mais cela arrive .restaurant à même de la bâtisse A ma prochaine visite se sera mon choix de motel et je le recommande😀
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Mar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2018 sur Hotels
le seul probleme le plancher a besoin de reparation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2018 par Marlene, Gestion de l’hôtel
Thank for your feedback we are currently working on upgrades to our motel and replacing our carpets is on the list
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The pool was closed for and this info was only provided on checkin. No compensation was offered for the late notice and staff was clearly stressed by the number of people they had to discuss this with. I did not enjoy my stay here because of it. Also security guard lurking in the lobby made me feel nervous, not secure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
Good Morning,I apologize for the inconvenience this may have caused we are doing our best to inform everyone about the pool area being closed. It should now be posted on the website just took some time. As for the security they were provided by the Red Cross for the duration of their stay. We do not always have security sitting here it was just for a short time.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Dirty halls floors
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
We appreciate the feedback, thanks for staying with us.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we are happy you enjoyed your self. Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Very dirty, inside and out. Musty smell, unsafe area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
I apologize if your stay didn't go as planned. We are an older hotel and do our best keeping it maintained.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Pool/hotub not operational. Hair dryer in room broken. Dirty sandy floor in room . Freezer in fridge not working properly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
I apologize your stay didn't go as planned. Our maintenance staff would have loved to have fixed these issues during your stay. Thanks for letting us know we will fix the maintenance issues right away!