Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Well we got there and found out there was no free breakfast and the water slide was not working. The 2 main reasons for booking there. Not happy at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par -Travelodge, Gestion de l’hôtel
Hot breakfast available on site at the restaurant but unfortunately is not continental. We apologize about the slide it has been down for some time now. We have been doing our best to notify anyone that calls in that the waterslide is down. Sorry for the inconvenience we hope to have it back up and running soon!
5 sur 5
par un voyageur

Great stay!

Publié le 17 août 2020 sur Hotels
They really take the covid situation seriously and it shows, I felt safe. The place is clean except the pool area who seems to be in renovation at the time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2020 par Mar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2020 par Mar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur de Saskatchewan et Gatineau

Publié le 19 févr. 2020 sur Expedia
Accueil chaleureuse.,,.Belle chambre...Très propre. Cafetière,,,eau tres apprécié. Avoir une piscine ,,,Désoler que le bain tourbillon était hors fonction,,,mais cela arrive .restaurant à même de la bâtisse A ma prochaine visite se sera mon choix de motel et je le recommande😀
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2020 par Mar, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2018 sur Hotels
le seul probleme le plancher a besoin de reparation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2018 par Marlene, Gestion de l’hôtel
Thank for your feedback we are currently working on upgrades to our motel and replacing our carpets is on the list
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The air conditioner didn’t work. Musty smell and the room was super hot. Some kind of substance on the table that looked like it was bubbling. Pool was broken and it didn’t say that anywhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
I apologize your stay didn't go as planned we hope to have the pool up and running again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
The whole place smells and badly needs renovating!! Carpets are dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
I advice you on your next stay to stay in one of our ground floor rooms as they are more up to date with flooring rather then carpet.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Great place to stop.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay, hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
They put us in a non smoking room and trust me that it was not. It smelt real bad of stale smoke
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
I am so sorry to hear this, we will have housekeeping deal with this right away.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Travelodge, Gestion de l’hôtel
Thanks for the feedback