Note fondée sur 877 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
L’hôtel était propre et les chambres spacieuses. Il y avait deux restaurants et deux pizzerias à ma connaissance aux environs de l’hôtel. Il y avait aussi un magasin de vente de produits de première nécessité aux environs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Francine, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Vieux et défraichit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Karine, We are grateful for your feedback and are saddened to learn about your recent experience while visiting our location. We deeply apologize for any inconvenience or dissatisfaction it caused. Your feedback means a great deal to us, and we take it very seriously. We are eager to understand your specific concerns so that we can promptly address them and enhance our services in the future. Please contact us to discuss this matter further. Once again, we regret not meeting your expectations and appreciate you bringing this to our attention. We aim to make things right and earn back your trust.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Chambre correcte qui pue la cigarette
Publié le 25 oct. 2022 sur HotelsChambre basique qui sentait la cigarette même si nous étions dans la section non-fumeur. Propreté correcte et salle de bains vieillissante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Kat, Gestion de l’hôtel
Bonjour Ludovic,Merci pour le retour et l'évaluation de notre motel. Nous allons examiner cela.Kat#Team6
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2020 sur Expedia
Je recommande. Le service et le personnel sont irréprochables. Les chambres sont spacieuses et bien équipées
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par UN, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Une pour se reposer c agréable mais pas d animati
Publié le 18 juill. 2019 sur Hotelspar un voyageur de France
A fuir. Hôtel sale et personnel impoli.
Publié le 28 juill. 2017 sur ExpediaAccueil extrêmement désagréable voire impoli. Chambre spacieuse mais très sale. Des cheveux de partout, même dans le lit. Des mégots de cigarette par terre et des tâches sur les draps.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2017 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Joe, Thank you for sharing your review. We are committed to delivering a clean, comfortable room and apologize for any failure in following through on that commitment during your recent stay. The customer service issues you describe are atypical to Motel 6 standards for quality, and we are sorry you experienced less than satisfying service during your visit. We invite you to contact our Guest Relations Department to record the details of your visit to help us provide a better guest experience in the future.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. If there are any areas where we can make improvements or if you have specific feedback you would like to share, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to the opportunity to serve you again in the future!
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
The online description of the property did not match the actual amenities. There was no snack bar, no toiletries in the bathroom and the restaurant on the property did not serve breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Karen,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
par un voyageur de SAN FRANCISCO
Publié le 2 oct. 2024
This was a very convenient stay for our purposes. Room was clean and seemed fairly recently renovated. Hallway still smelled of fresh paint. Staff was responsive and quickly fixed the light bulb that went out in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Suzanne, Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Natalie #Team6