Note fondée sur 180 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Hotels
J'adore cet hôtel. Proche du centre et bon petit dejeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Ovidiu Costin Sales Director, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review, we are delighted that you appreciated the location of Belfort Hotel and our services. We hope to be able to welcome you again as our guest in the future so that you can benefit of our services. We wish you a wonderful day. Kind regards, Ovidiu Costin Sales Director
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
Bon hotel, bien plaçé, accueil sympa
par un voyageur
au top de tout, un 3 étoiles valant presque 4
Publié le 27 août 2023 sur Hotelshotel récent ou refait à neuf, tres bien placé ( centre ville à pied en 5 minutes)
parking gratuit devant la réception
excellent accueil et excellente réactivité du house keeping pour rectifier le petit bug à l'arrivée ( j'avais demandé une twin et nous avions un double, 3 personnes du house keeping sont venus transformer les lits dans les 3 minutes de ma réclamation BRAVO )
chambre spacieuse et claire avec balcon
salle de douche avec fenetre
alors qu'il est noté petit déjeuner continental sur le site nous avons eu un petit déjeuner buffet ( excellent aussi ) au dernier étage de l'immeuble avec une belle vue ; ce fut une tres bonne surprise. je conseille de rectifier car cela peut dissuader certains clients
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Ovidiu Costin Sales Director, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review, we are delighted that you appreciated the location of Belfort Hotel and our services. We hope to be able to welcome you again as our guest in the future so that you can benefit of our services. We wish you a wonderful day. Kind regards, Ovidiu Costin Sales Director
par un voyageur
Publié le 16 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Ovidiu Costin, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your review, we really appreciate your comment and we are happy to see that our services exceeded your expectations. We are constantly trying to improve every aspect from our hotel in order to maintain the highest level of customer satisfaction. We look forward to welcoming you back! Have a nice day! Best regards, Ovidiu Costin Sales Manager Hotel Belfort
par un voyageur
Évitez les chambres du rez de chaussée
Publié le 30 août 2021 sur HotelsHotel correct ! Bien situé et propre. Ps :Évitez les chambres du rez de chaussée car bruyantes (proche de l'ascenseur et fenêtres donnant sur la route)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2021 par Ovidiu Costin, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your review, we really appreciate your comment. We are constantly trying to improve every aspect from our hotel in order to maintain the highest level of customer satisfaction. We look forward to welcoming you back! Have a nice day! Best regards,
par un voyageur
Publié le 2 déc. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2020 sur Hotels
Nice place well located close to city center. It might be a little noisy because of the road next to the hotel and also because of speakers everywhere in commun area with music playing later and early the morning that you can hear from bed: I have never understood the purpose of having music in the corridor..
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2019 par Sales Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Expedia Guest,
We thank you very much for your score.
par un voyageur
Publié le 14 nov. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2018 par Belfort Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We thank you for your score and we hope, you will return very soon in our location.
Best Wishes,
par un voyageur
The most catastrophic in years!
Publié le 14 août 2018 sur HotelsToo soft beds, service in the room done once every 3 days, but the worst is that they put music in the hall, very strong, at 7am!!
May be the problem was the hotels site, there were 4 stars but from the guests... There are only 3 in reality, and by the time we arrived, the evaluation also went down. Normal...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Annick Notteboom, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your review here on Expedia regarding your recent stay at Belfort Hotel.
We will definitely take care of the remarks you gave us to further improve our services. Kind regards.