Note fondée sur 573 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Jarbou Yazan, Gestion de l’hôtel
Dear Gerard,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We're sorry to hear that your recent experience at Grand Hotel Bregenz MGallery did not meet your expectations. Your satisfaction is very important to us, and we would like to understand more about your concerns so we can address them effectively. If you could kindly reach out to us directly at your convenience, we would appreciate the opportunity to discuss your feedback in more detail and see how we can make improvements.We value your patronage and hope to have the chance to welcome you back for a more enjoyable stay in the future.Warm regards,Yazan Jarbou Guest Relation Supervisor Grand Hotel Bregenz MGallery
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Cafe
Publié le 6 janv. 2024 sur HotelsTrès bon hôtel mais manque machine à café genre Nespresso et obligé d aller payer un café au bar pour avoir un bon et non un café soluble
par un voyageur
Calme&Confort
Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels2x jours pour se reposer dans le calme et le confort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Filip Vlach, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We very much appreciate your great comments regarding your stay at the Grand Hotel Bregenz. It is always a pleasure to receive such feedback.Kind regards, Filip Vlach, General Manager
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Filip Vlach, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Filip Vlach, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Filip Vlach, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am glad to see that you have had a nice stay and It will be a real pleasure for all our team to welcome you back and offer you the best of our service!Kind regards, Filip Vlach, General Manager