Note fondée sur 333 évaluations de clients

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4,5 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2024 sur Hotels
Hôtel agréable avec piscine et vue sur les alligators dans le lac adjacent. L’accès peut être un peu compliqué lorsque l'on vient de bridge city (pour quelqu'un peu habitué aux routes américaines).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel et d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié notre établissement, avec sa piscine et sa vue sur les alligators dans le lac adjacent.Nous sommes désolés d'apprendre que l'accès à notre hôtel peut sembler un peu compliqué pour ceux qui ne sont pas habitués aux routes américaines, en particulier depuis Bridge City. Votre retour est précieux, et nous allons examiner des moyens d'améliorer les indications pour faciliter le trajet de nos clients.Nous espérons néanmoins que votre séjour a été agréable dans l'ensemble, et nous serions ravis de vous accueillir à nouveau à l'avenir pour une expérience encore plus agréable.
4 sur 5
par un voyageur

Correct

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
Correct . Bien placé et personnel à l’accueil très sympa. Les bémols : 1 cafard mort dans la salle de bain et le petit déjeuner qui est vraiment basique par rapport au prix de la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2023 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis sur votre séjour à La Quinta. Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement et le personnel de l'accueil ont répondu à vos attentes.Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré un cafard mort dans votre salle de bain et que le petit déjeuner n'a pas répondu à vos attentes. Nous prenons toutes les mesures nécessaires pour garantir la propreté et la qualité de nos chambres, et nous sommes navrés d'apprendre que nous avons manqué à notre devoir dans ce cas. Nous vous présentons nos excuses les plus sincères.En ce qui concerne le petit déjeuner, nous sommes désolés de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes. Nous prenons en compte vos commentaires et travaillons pour améliorer la qualité et la variété de nos options de petit déjeuner.Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos commentaires et espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau à La Quinta pour que vous puissiez constater nos améliorations.
4 sur 5
par Lyon de Lyon

Idéalement situé

Publié le 12 juill. 2013 sur Hotels
Parfait pr couper trajet entre Texas et Louisiane. Salle de bain européenne avec pommeau de douche : un plus !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Staff were very courteous and helpful. Nice patio overlooking the water. Rooms were clean. Beds and pillows were very comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review of La Quinta Inn & Suites by Wyndham in Bridge City! We’re thrilled to hear that our courteous staff made a positive impression and that you enjoyed the beautiful patio overlooking the water. It’s great to know you found your room clean and that the beds and pillows provided you with comfort during your stay. Your perfect 5-star rating on Expedia is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another fantastic experience!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Calling my room at midnight about a pet deposit that we had already talked to them about. That was Friday. We were booked till Monday. It could’ve been addressed in the morning.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Your good overall rating is appreciated, though we apologize for the late-night call regarding the pet deposit, especially after discussing it previously. We understand how disruptive that can be, and we appreciate you bringing this to our attention. Your input is valuable as we work to improve our communication. We hope to provide you with a smoother experience during your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Ac is great ! It was freezing in our room when we arrived lol …. Slept like a baby .. only downside is blankets could be a little more thicker felts very thin .Breakfast was okay not much options around 8:30am .. other than that it was a nice stay - we checked in at 2:40AM and left at 8:45AM - total hours on site was 6 hours :) just needed a place to sleep . & it was perfect for that!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review! We're glad to hear that the air conditioning kept you comfortable and that you slept well. We appreciate your feedback on the blankets and breakfast options. We aim to provide a cozy and satisfying experience for all our guests, and we'll take your suggestions into account for future improvements. We're pleased that our La Quinta Inn & Suites by Wyndham in Bridge City, TX met your needs for a short stay and look forward to welcoming you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
Very comfortable and met all our needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review! We’re delighted to hear that our La Quinta Inn & Suites by Wyndham in Bridge City, TX, met all your expectations and provided a comfortable stay.Your satisfaction is our top priority, and we’re pleased to know we succeeded in delivering a positive experience. We look forward to welcoming you back on your next visit.Thank you again for choosing our hotel and for sharing your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Outside the property was beautiful and serene. If only I paid to sleep outside this would have been a better experience. My family member in Beaumont is in hospice care and we traveled over five hours to come be with her. We set up all night with her and had to come to this hotel only to experience elephants and wrestling matches all day long above us coming from the third floor guests. We called down to the front desk and complained several times. It was ridiculous. The guests did not adhere at all. When I first arrived I believed the facility to be better than I expected. I’m used to the new designed La Quita Inn & Suites. We got to the room, it was spacious and felt comfortable. Until I went in the bathroom to shower. The shower head was filthy, there was what seemed to be pubic hair on the body wash pump, and a long blonde string of hair in the shower. There were no available hotels in the area so I had to overlook that but when my husband checked the bed, I was totally grossed out. I was so ready to get out of there. I have pictures and the recordings of the sound above our heads. I’m contacting the corporate office. Even as we left, I was so tired from the lack of rest, I was dozing off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your detailed feedback. I am truly sorry to hear about the issues you encountered during your recent stay with us, especially given the difficult circumstances surrounding your visit.I apologize for the inconvenience caused by the noise from the third floor and the cleanliness issues in your room. This is certainly not the level of service or comfort we aim to provide. We take such matters very seriously, and I assure you that we will address these concerns with our team immediately.Your experience is important to us, and I appreciate you bringing these issues to our attention.Thank you for giving us the opportunity to address these matters, and we hope that we might have the chance to provide a more positive experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels