Note fondée sur 270 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Convenient to highway. Room was clean. Hot when we entered, very stale. But once we got the ac going it was fine. Ron, the man on duty for check in was friendly. Best thing about the place was that there was a restaurant that we could walk to in the same parking lot. Food there was mediocre but we were there on a karaoke night and it was a blast. The hotel bkft was good.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Everything good
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Waffle sour
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Nasty
1 sur 5
par un voyageur

Disgusting.

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
When I first got there, I paid extra for early check in. I was given the key to my room and sent upstairs to a room that the toilet didn’t flush, there was a ton of blood and boogers on the wall, the room smelled like mildew and ever surface was sticky. I went down to the front and was offered a plunger to try and fix the toilet. I advised them that it didn’t work and that there was still all the other reasons wrong, I was told that I would have to wait 30 minutes for another room, which happened to be check in time, making my paying extra for early check in pointless. This new room was a bit cleaner, at least there wasn’t any blood. The room was still not in good condition and was infested in fleas. I wasn’t able to ask for a refund and switch hotels because the room was already charged to my card and I couldn’t afford to wait the 5-7 days for the authorization to drop or the refund to hit. All in all, an extremely dirty and gross experience that I will make sure to NEVER have again.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Expedia