Note fondée sur 325 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Saint Bruno

Publié le 18 sept. 2022 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Martin. A thumbs up to you as well. We appreciate you and invite you to visit us again when you are back in the area.Kevin Aldana- General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Roger.Thank you for taking the time to rate your stay with us.We invite you to visit us again when you are back in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Great hotel from start to finish.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Robin.Thank you for the upbeat review. We are glad you enjoyed your stay and invite you to visit us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Vanessa,Thank you for the review. We invite you to visit us again when you return to the area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Dan.Thank you for the review. We invite you to visit us again when you return to the area.
5 sur 5
par un voyageur

Bridgeport

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
It was fine. My fault for booking the accessibility room, that was a mistake.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Christopher.Glad to hear you enjoyed your stay. Many times, I've been told that when you make your reservations through a third party, the reservationist scrolls down to the first room that fits the description of the room you room.Alphabetically, "accessible" is the room type that populates and that's what you get. This happened to me one time and that is the response I got.Thanks for the nice review and we invite you to visit us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. I invite you to revisit us when your travel plans bring you back to the area.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The beds were not comfortable. The reception staff were very nice but the kitchen guy was not friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Binky,I thank you for being our guest. I am sorry that you didn't like the beds. Most of our guests love the new mattresses.As for the breakfast attendant, I will be sure to talk with him.He is usually the epitome of "friendliness."Once again, I apologize that you didn't enjoy your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating us 10 out of 10, Brian. We invite you to visit us again when you are back this way.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Very clean and quiet. Staff was helpful. Nice facility.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par K. Aldana, Gestion de l’hôtel
Hi Kenneth,Thank you for taking the time to give us feedback on your most recent stay. We invite you to revisit us when you return this way.