Note fondée sur 41 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
50 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Overall it was okay. Breakfast would have been excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par OS, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Close to amenities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par OS, Gestion de l’hôtel
Thank you.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2023 sur Expedia
The pictures displayed on your site, is nothing at all what I experienced. Very disappointing. Only good thing is, the attendant was pleasant and accommodating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2023 par Ann Reid, Gestion de l’hôtel
Thanks and you are welcome to come again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
Terrible ! Terrible ! Terrible ! This institution should be placed under strict health quarantine. The staff were rude and complacent. The rooms were in a deplorable state and terrible smelling. When asked for a refund, a dispute erupted into a heated argument causing my reinstatement at a different hotel. I would not recommend you stay here. The rooms are not what are displayed on Expedia and nothing is decent for living.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2019 sur Expedia
First off I booked a room wasn’t the room I got... my name wasn’t on the reservation.. charge extra. The condition of the building is terrible the pictures in person are not the picture on the internet I am sooo very very disappointed !!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2019 sur Expedia
Bad condition of the property. Poor cleanliness and noisiness.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 avr. 2019 par AJR, Gestion de l’hôtel
We are working to improve our property. Thanks for the feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2019 par AJR, Gestion de l’hôtel
Thank you very much