Note fondée sur 624 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Angelique, Thank you for choosing to stay with us and for leaving a positive rating. We're delighted to know that you had a great experience here at Bridgewater Marriott. We look forward to welcoming you back on your next visit!Dennis Gomes,Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Angelique, Thank you for taking the time to share your rating. We are sorry if we missed out on any essential opportunities to make your stay the seamless, memorable one you deserve. Please accept our sincere apologies for any issues you experienced. We hope you will consider giving us another chance to show you our devotion to delivering excellent hospitality for every guest.Dennis Gomes,Front Office Manager
par FARES de Paris
Agréable hôtel pour un séjour d'affaire
Publié le 18 mai 2015 sur HotelsAgréable hôtel pour un séjour d'affaire, chambre très confortable, personnel efficace et souriant.
par un voyageur
Publié le 7 août 2014 sur Hotels
par breizy de paris
Déplacement professionnel
Publié le 6 avr. 2014 sur HotelsPersonnel très sympathique, wifi payant dans les chambres et très cher, vraiment dommage pour un séjour professionnel.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Nicholas, We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to Bridgewater Marriott.Dennis GomesFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Uzma, Thank you for choosing Bridgewater Marriott and for your kind rating. We are delighted to know that you enjoyed your overall experience with us. We look forward to the pleasure of welcoming you back again soon. Dennis Gomes,Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Waqas, All of us at Bridgewater Marriott appreciate your excellent rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon. Dennis GomesFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Sheets where stained towels where stained and a few had holes in them
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, Thank you for choosing to stay with us and taking the time to share your candid review. We are sorry your experience with housekeeping did not meet your expectations. We have shared your concerns with our team to ensure we do not repeat these issues in the future. We appreciate your feedback and hope you will consider giving us another chance in the future; we would love the opportunity to create a better stay on your next visit.Dennis GomesFront Office Manager
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Remy, Thank you for the perfect rating! We are overjoyed to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Bridgewater Marriott, and we look forward to welcoming you back soon.Dennis GomesFront Office Manager