Note fondée sur 398 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fab 4/5 review. We are glad you enjoyed your stay with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fab 10/10 review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fab 10/10 review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fab 10/10 review!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Rooms are adequately sized
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Unfortunate that check in is from 3 but when we arrived after 4.30 our room wasn’t ready. Booked a twin room as needed two separate beds but the two beds were pushed together in the room which defeats the purpose of twin beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I’m sorry to hear about the issues you encountered with your room and the delay at check-in. This is not the experience we strive to provide.We will address the room readiness and ensure that our twin rooms are set up according to our guests' needs.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to make it right on a future visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fab 10/10 review! We are glad you enjoyed your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Fantastic stay. Nana, Colleen, Josie were superb. Very helpful and accommodating- thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic review! We’re thrilled to hear that Nana, Colleen, and Josie made your stay memorable with their helpfulness and accommodation. I’ll be sure to share your kind words with them.We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The only complaint was out shower fan was very loud and wouldn’t turn off.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Team Ibis, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I’m sorry to hear that the shower fan was noisy and troublesome during your stay. This is not the level of comfort we aim to provide.We will address this issue with our maintenance team to ensure it’s resolved promptly. We appreciate your comments and hope to provide a more pleasant experience for you in the future.