Note fondée sur 936 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of the team at Brigham City Suites, I do apologize that we did not exceed your expectations. We will do some training with our team to ensure we bring things up to standard.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of the team at the Brigham City Inn and Suites, thank you for being our guest. We are delighted you had a great stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It was dirty, first room had not even had the beds made and dirty linen removed, second room, dont think it had been more than had the beds made.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
I do apologize that you encountered these issues, which caused you to have an unpleasant stay. We have address the issues and concerns with our team. We do appreciate the feedback, so that we can properly address the issues.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind rating.
5 sur 5
par un voyageur

Moving trip

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
The pet friendly room had a torn curtain and the blackout shade was difficult to close. The front desk staff was very responsive to our concerns and I would definitely stay there again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for recognizing our staff! We will pass along your compliments to them. We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Great people and great facility
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind compliment. We will pass it along to our team.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
Room smelled like cats and wet dogs . Asked for another room they offered a bottle of fabreeze . I am very allergic to cats so sneezed all night. Cleaned the ac filter it was stuffed full of animal hair!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
I do apologize that you encountered these issues on property. We have done additional training on how to handle such situations and the appropriate actions to take. Thank you for brining it to our attention.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind rating. We hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Easy check in. Nice, spacious room. Pet room is next to the elevator and is quite noisy. 2nd floor window looks out onto the roof/vent. Reasonable pet fee. Limited hot breakfast selections.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Lisa B - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We are delighted to see you had a great stay while with us.