Note fondée sur 909 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review from your recent stay with us!
par un voyageur
accueil chaleureux ; tout était parfait
Publié le 10 avr. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Dear Josiane,Thank you so much for your kind words! I am thrilled to hear that you had a heartwarming welcome and that everything during your stay was perfect.It was our pleasure to host you, and I'm delighted that we could provide you with a memorable experience.We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Amy ParkerGuest Relations Manager
par un voyageur
Confortable et bien situé
Publié le 5 déc. 2023 sur HotelsLa chambre était très confortable mais l'éclairage était insuffisant dans la partie principale. Le petit déjeuner était très bon et abondant. La présentation du cocktail du bar était médiocre, il aurait été bien d'avoir un verre spécial et un peu de flamboyance.
Nous y séjournerions à nouveau - oui.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. I am delighted to hear that you found the room comfortable and enjoyed our plentiful breakfast offerings.We appreciate your constructive comments about the lighting in the main area and the presentation of cocktails at the bar. Your insights are valuable, and we will certainly review these aspects to enhance the overall experience for our guests.It's wonderful to know that you would choose to stay with us again. We look forward to welcoming you back!Best regards,Amy ParkerGuest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 3 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par Joe, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating!
par un voyageur
Sea front hotel
Publié le 31 déc. 2022 sur HotelsTop location in front of the sea
Restaurant was not available
Very nice service though
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Enrich, Gestion de l’hôtel
Dear Jason,Thank you for giving a 5 out of 5.Hope to welcome you back again.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Thank you all at Brighton Metropole!..
Excellent check in with Minty. Fast, efficient, cookies! Room all ready by 3.30.
King size room very spacious/ clean
Hallways clean, smells nice, quiet
Overall, very quiet hotel. No disturbance whatsoever and I slept v well.
Hotel bar staff also excellent/ friendly with good service, keeping an eye on customers needs. Food came within 20 mins.
Only negative is the Wellness centre. One famiky changing room otherwise only X2 women's toilets. Also, you need to bring your own padlock for locker.
Overall a fantastic stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Enrich, Gestion de l’hôtel
Dear C,Thank you for sharing your positive experience at the Brighton Metropole! It is great to hear that you had an excellent check-in experience with Minta and enjoyed a spacious, clean, and quiet room. It is also wonderful that the hotel bar staff provided friendly service and that the food arrived promptly.We appreciate your feedback about the Wellness Centre facilities. Your comments will help us to improve the guest experience. We hope to welcome you back for another fantastic stay soon.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Very professional staff and always helpful…. Will stay there every time I go to Brighton :-) x
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Enrich, Gestion de l’hôtel
Dear Rob,Thank you so much for your kind words. We are thrilled to hear that you had a great experience with our team. We look forward to welcoming you back every time you are in Brighton.