Note fondée sur 130 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5,0 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
5,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Sainte Julie
Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Look like it’s abandonned- parking free but in the narrow streets( freestyle) of the city
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2022 par Hotel Santa Maria Briones, Gestion de l’hôtel
Monsieur Poaty,
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre expérience avec nous et nous espérons vous revoir bientôt.
Sinceres salutations.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Beautiful property. Beautiful view. Great food in restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Hotel Santa Maria Briones, Gestion de l’hôtel
We are happy to know that you have enjoyed your stay with us! Thank you so much for your great comment and kind words! Best Regards!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Beautiful property. Quiet setting. Wonderful restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Hotel Santa Maria Briones, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your evaluation and comment. We hope to see you again soon.Greetings!
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Beautifully renovated historic building, blending the old with new. Rooms a little dark and would have liked a bath. Restaurant staff for dinner and breakfast were excellent as was the food. Reception provided great advice and booked in a tour of the local Bodegas for us. Only downside was no tea/coffee making facilities in the room and bar service was slow.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Hotel Santa Maria Briones, Gestion de l’hôtel
First of all, thank you for your time and your comment. We hope you enjoyed your stay with us. We will take your opinion into account in order to continue improving and offering the best service. Receive a cordial greeting!
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels