Note fondée sur 370 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Good location if visiting The Wesley Hospital. Higher floors would limit the traffic noise from Coronation Drive.
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Wotif
Would never stay there again. Unit was quite dirty and traffic noise was horrendous.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Wotif
Nice view of the river, room was perfectly suitable for our over night stop over.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
The bed was situated at a strange angle and I kept stubbing my toe on one of the corners because there was barely room to get past it. Not nice.
One of the sliding doors of the wardrobe would not open.
The grout around the shower needed replacing. It was mouldy.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Warm and welcoming for my family while a member was in the Wesley hospital
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Centrally located and value for money
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Generally the property was really good. Basic accommodation and very well located. Don’t expect anything more. My only issue is we left a Dyson hairdryer behind when we traveled to Byron Bay and nobody could tell us where it went. Such is life
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels