Note fondée sur 272 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Rose, Gestion de l’hôtel
Hi Nicole,Thank you for your stay with us and for taking the time to give us a review. It's great to see you've enjoyed your stay in Brisbane.We look forward to seeing you again.Rose from Hotel X
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Alannah Kanowski, Marketing Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you for sharing your feedback following your stay with us. We are committed to ensuring that our guests have an exceptional experience, and we would love the opportunity to welcome you back for a refreshed Hotel X experience.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Really beautiful and relaxing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Alannah Kanowski, Marketing Manager , Gestion de l’hôtel
Hello! We are thrilled to hear that you had a thoroughly enjoyable stay with us. The luxurious rooftop pool really creates an urban oasis, perfect for relaxing.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
A very comfortable stay and great service. Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Alannah Kanowski, Marketing Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Steve,Thank you for the kind words. We are thrilled to hear that you had a great stay at Hotel X and enjoyed the service.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Very good
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Wotif
Ordering from room service ….. what I ordered and what I received were a tad different
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
So lovely
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Alannah Kanowski, Marketing Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Rebekah, Thank you for your feedback. We are consistently working to improve our product and would greatly appreciate any further detail on your stay be sent to stay@hotelx.com.au.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
It was nice
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia