Note fondée sur 973 évaluations de clients

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3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Un bon rapport qualité prix

Publié le 5 mai 2019 sur Hotels
Globalement positif, hôtel propre, chambre pas hyper spatieuse mais OK. Lit confortable, il y a la climatisation et un grand écran tv. Seul reproche : un poil excentré, surtout que ça grimpe à pied depuis le quartier de Queen Street !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2019 par Paul_GM, Gestion de l’hôtel
Thank you Pierre for your 10 out of 10 rating. We greatly appreciate it so thank you. Kind Regards, Paul - General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2019 par Paul_GM, Gestion de l’hôtel
Thanks Rolland for sharing your feedback which we appreciate. Best Wishes, Paul - General Manager
5 sur 5
par Eric

Publié le 21 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2017
Thanks so much Eric for the 5 out of 5 rating. We greatly appreciate it. Kind Regards, Paul - General Manager
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de paris

Très bonne hotel mais pas de wifi gratuit

Publié le 2 juin 2016 sur Expedia
Pour : La chambre, beaucoup d'espace et grande fenetre
Contre : Mettre le wifi en gratuit
Très bonne hotel très bien placé. Literie très confortable. Il faudrait cependant mettre un wifi gratuit à disposition des clients.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juin 2016 par Ian Preston - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Stichton, Great to see you found the hotel great value. Our aim is to ensure that we are offering consistently high standards of service and facilities, and it is through our guests’ feedback that we know we are on track. Kind regards Ian Preston General Manager
1 sur 5
par un voyageur

hôtel a oublier

Publié le 28 juill. 2015 sur Hotels
Insonorisation des chambres nulles, j'entendais mon collègue qui parlait au téléphone comme s'il était au lit avec moi! - même pas de bureau dans les chambres donc pas possible de s'installer pour travailler. - pas de salon non plus à l'accueil! - le petit déjeuner n'était pas compris, ni l'internet (40$ pour 2 jours), la bouteille d'eau dans la chambre a été facturé 5$. - le petit déjeuner se faisait dans le resto/bar collé à l'hotel. La propriétaire était hyper désagréable d'ailleurs notre collègue de l' autre société en déplacement avec nous a demandé à l'hôtel comment soulever ce problème car c'était avec tout le monde. = hôtel à oublier
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Wotif
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dagmara K, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Hayley V Front Office Team Leader, Gestion de l’hôtel
Dear Jeong-Keun,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards, Hayley VFront Office Team Leader
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Dagmara K, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melanie, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Wotif
All social media sites advertise a restaurant including the in room online compendium but this has not been operating since covid. We chose to stay here with the on site restaurant a draw card. Surely with todays technology the sites should be updated to be a true reflection of the services available. The deluxe room was also very small for two with limited room to relax given we were there for 5 days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Dagmara K, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marlene, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mantra Terrace. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. I have shared your comments with our marketing team to conduct audit of all of our social media sites and ensure that all of the information are up to date. We hope to welcome you back in the near future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Wotif
Hi Mantra team, I travel for work regularly and for the price, this has been one of the worst $210 dollar stays I have had in Australia. While I don't mind small rooms, this room was very small and had no small working desk. Not suitable for travelling workers. And there was no hot water, in tap, or in shower. While I have stayed at cheaper and less nice places, I have never stayed at a over $200 per night place where it had no hot water, and no working desk. Room 507 should be a closet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Dagmara K, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jonathan, Thank you for taking time to tell us about your experience at Mantra Terrace. It is discouraging to read that your stay did not meet your expectations and I am very sorry about it. Having a well maintained room is a key part of providing that superior service and comfort to our guests and this was not the case. I have shared your concerns with our Maintenance Supervisor to investigate and follow up accordingly.