Maison entière

Modern Comfort Retreat: 4-Bed Cozy Haven w/ Pool

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont December 2024 et January 2025.
décembre 2024
janvier 2025

Galerie de photos de l’hébergement Modern Comfort Retreat: 4-Bed Cozy Haven w/ Pool

Réfrigérateur, four à micro-ondes, lave-vaisselle, chaise haute
Téléviseur
4 chambres, bureau, fer et planche à repasser, accès au Wi-Fi (inclus)
Piscine
Restauration

Avis

2,0 sur 10 – 

Maison entière

4 chambres2 salles de bain8 personnes175 m²

Commodités populaires

  • Stationnement disponible
  • Laveuse
  • Cuisine
  • Climatisation
  • Wi-Fi gratuit

Explorez la région

Map
Sunnybank, QLD
  • Sunnybank Private Hospital
    13 min à pied
  • Centre commercial Sunnybank Plaza
    14 min à pied
  • Queensland Sport and Athletics Centre
    4 min en voiture
  • Brisbane, Queensland (BNE)
    28 min en voiture

Options de chambre

À propos du quartier

Brisbane

Séjour au Quartier de Sunnybank.En séjournant à propriété de vacances du quartier Quartier de Sunnybank, vous serez à moins de 3 km de Sunnybank Private Hospital et de Queensland Sport and Athletics Centre. Centre commercial Westfield Garden City et Griffith University se trouvent également à moins de 3 km.

À proximité

  • Sunnybank Private Hospital - 13 min à pied - 1.2 km
  • Queensland Sport and Athletics Centre - 4 min en voiture - 3.4 km
  • Centre commercial Westfield Garden City - 4 min en voiture - 3.1 km
  • Griffith University - 5 min en voiture - 4.9 km
  • Hôpital Queen Elizabeth II Jubilee - 5 min en voiture - 4.4 km

Transport

  • Gare d'Altandi : à 13 min de marche
  • Aéroport de Brisbane (BNE) : à 28 min en voiture

Restaurants

  • ‪Kingsfood Sunnybank - ‬12 min à pied
  • ‪Haidilao Hotpot Sunnybank - ‬9 min à pied
  • ‪Woka Woka Sunnybank - ‬10 min à pied
  • ‪Sakuraya - ‬10 min à pied
  • ‪Góc Việt - ‬11 min à pied

À propos de cet hébergement

Hébergement entier

Vous aurez la maison entière pour vous et ne la partagerez qu’avec d’autres voyageurs de votre groupe.

Modern Comfort Retreat: 4-Bed Cozy Haven w/ Pool

Welcome to our modern comfort retreat at Sunnybank – the perfect destination for your next getaway. This spacious 4-bedroom haven combines contemporary style with cozy charm, providing a welcoming atmosphere for families or groups of friends.

You'll encounter a mix of cuisines, markets, and entertainment options here @Sunnybank. Our home is conveniently located only a 2-minute drive from Sunnybank Market Square & shopping malls, where you can easily access everything you will need.
Thank you for choosing my property for your trip! I hope you’ll make the most of this cozy home, its amenities, and your opportunity to relax and visit the surrounding areas.

Before anything else, I would appreciate it if you took a moment to read these house rules at the beginning of your stay and follow them. If anything is unclear, please contact me so I can explain in further detail to avoid any misunderstandings.

RULE 1: Please respect check in and out times.
❑ The standard check-out time is 10am. There are absolutely no exceptions unless arrangements have been made at the time of booking. For any unauthorized late check-out, a $50/hr late check-out fee will apply.
❑ Under no circumstances can check-outs be later than noon (12pm), as other guests are arriving and the space must be cleaned — Any unauthorized late check-out beyond this time will result to a fee equivalent to a day’s base rate without discounts (NOTE: This fee will not mean possession of the property for the day, this is the fee for over-staying for more than 2 hours without permission)

RULE 2: No parties or events allowed
❑ Strictly no parties allowed. Infringement on this rule will result in eviction without refund.

RULE 3: No smoking allowed.
❑ Smoking inside the property is prohibited and will result an additional charge of over $250. This is as the smell will need to be treated professionally and the room deodorized.

RULE 4: No pets allowed.
❑ Strictly no pets allowed. We absolutely love pets but due to hygienic and health reason/s, we are unable to accommodate them in my property. Violation of this rule will result an additional cleaning fee equivalent to the cleaning fee in your booking as the housekeepers will need to do extra work.

RULE 5: Please respect the noise curfew.
❑ Quiet hours are between 10pm – 8am seven days a week. A noise complaint during these hours will result in eviction without refund.

RULE 6: Please report damages or left behind items.
❑ If there is any damage to the property please inform the host ASAP. We will need to replace them and additional charges may apply.
❑ For left behind items, our housekeepers will bring them back to our warehouse and you can contact us to arrange item pick up from the warehouse for free until two weeks after your check out day. Items will not be kept in the warehouse longer than 2 weeks and we will donate all left behind items to charity shops after two weeks.
❑ If you leave any items behind by accident, we are happy to post them back to you. However, we will need to compensate our housekeepers or managers for the postage fee and their time. This will be $30 + the postage cost.

RULE 7: Please take extra care of your keys. Lost keys incur a replacement fee.
❑ If you are locked out and require us to visit the property, a $50 fee will be charged. This fee increases to $150 after 5:30pm daily or before 9:30am and all day on weekends. This can be paid either through our booking platform or cash to the delivery person. Arrangements will only be made once payment is received.
❑ Lost keys or access swipes are subject to a $500 replacement charge. This is as the locks will need to be changed.
❑ We usually provide one set of keys to our studio, one bedroom and two bedroom apartments. Two sets of keys are usually provided to our three bedroom plus apartments and houses. If you have requested an extra set of keys, a deposit of $100 will be required. This deposit will be returned to you once you have returned all keys. Extra key requests can only be arranged a day before your check in time free of charge. Extra key requests placed on or after your check in will incur a delivery charge which is the same as section one Rule 7. Delivery fee can be waived if you can pick keys up from our office in South Brisbane.

RULE 8: No unregistered guests allowed.
❑ No unauthorized guests. Our home is prepared to accommodate ONLY the guests on the reservation. Each additional unauthorized guest will accrue a $100 fine and your booking will be cancelled immediately without refund.

RULE 9: Treat my property with love. This is your home too.
❑ Take care of the property and avoid making a mess within the premises. Leaving dishes unwashed or having food items out in the open tend to attract pests and insects that may require pest control.
❑ We ask you to try and return the property to how you first entered. Our cleaning fee includes the time taken to clean the house without any extra mess. Any extra time spent cleaning as a result of your stay will be charged to you.

RULE 10: No illegal substances allowed on the premises.
❑ We strictly do not allow storing or consuming illegal substances in our property. Infringement on this rule will result in eviction without refund.


★ Portacots and Highchairs are available on request only. Please let us know ASAP to ensure availability. A set up fee of $40 (exclude GST) applies. (for portacot or high chair separately)
★ We provide toiletries and other household items that should last for around 3 days. If additional supplies are needed, we are able to replenish for a fee if stocks are available. Feel free to visit the nearest grocery store should you wish to restock for yourself.
★ Please communicate via the the booking portal wherever possible. This allows us to instantly identify your booking. Our average response time is less than 10 minutes. Note that text messages to my phone number won’t be received as we use an online phone system.

Thank you in advance for being a super guest!

Gestionnaire de l’hébergement

Olivia

Langues

Anglais

Commodités de l’hébergement

Internet

  • Disponible dans la maison : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Stationnement sur place

Cuisine

  • Batterie de cuisine, vaisselle et couverts
  • Four à micro-ondes
  • Lave-vaisselle
  • Réfrigérateur

Restauration

  • Table de salle à manger

Chambres

  • 4 chambres
  • Draps fournis

Salle de bain

  • 2 salles de bain
  • Séchoir à cheveux

Lieux de séjour

  • Table de salle à manger

Divertissement

  • Téléviseur

Buanderie

  • Laveuse

Espaces de travail

  • Bureau

Confort

  • Climatisation

Animaux de compagnie

  • Animaux d’assistance seulement (animaux domestiques non acceptés)

Accessibilité

  • Hébergement non-fumeurs

Services et commodités

  • Fer et planche à repasser

Dispositifs de sécurité

  • Détecteur de monoxyde de carbone (L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement.)
  • Détecteur de fumée (L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.)
  • Trousse de premiers soins
  • Extincteur

Information générale

  • Taille de l’unité : 1 883,7 pieds carrés

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de 15 h

Départ

L’heure limite de départ est 10 h.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

L’hôte vous enverra un courriel contenant les instructions relatives à l’arrivée et au départ.

Animaux de compagnie

  • Les animaux de compagnie ne sont pas acceptés, à l’exception des animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.

Renseignements importants

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Les fêtes et les événements de groupe sont strictement interdits.
L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement.
L’hôte a indiqué qu’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.
Cet hébergement comprend les dispositifs de sécurité suivants : un extincteur et une trousse de premiers soins.
Cet établissement est géré par l’intérmediaire de notre partenaire Vrbo. Vrbo vous enverra un courriel contenant un lien vers un compte Vrbo qui vous permettra de modifier ou d’annuler votre réservation.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Les fêtes et les événements de groupe sont strictement interdits. Pour assurer la sécurité des clients, chaque hébergement de l'établissement comprend un détecteur de monoxyde de carbone, un extincteur, un détecteur de fumée et une trousse de premiers soins.

Hébergement également appelé

228207

Avis pour Modern Comfort Retreat: 4-Bed Cozy Haven w/ Pool

Avis

2,0
Note de 10 – Excellent, d’après 0 avis sur 1." "
Note de 8 – Bien, d’après 0 avis sur 1." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 0 avis sur 1." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 0 avis sur 1." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 1." "

4,0/10

Propreté

Avis

2/10 – Terrible

Grant T.

Points faibles : Propreté
Falsely advertised traveller be warned
The property upon arrival was disgusting it had not had any cleaning or maintenance done for months. Carpets worn to bare threads no cooking utensils ither than 1 pot??? The agent/ slash owner was unhelpful all together warning she gets you pay via separate gateway outside of stayz. The stayz customer support did nothing to Address the situation their garrantee means Nothing address the siutation their The stayz customer support did nothing to pay via a separate
Séjour de 5 nuits en septembre 2024