Note fondée sur 967 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2019 par Daniel - Pullman Brisbane King George Square, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us
4 sur 5
par un voyageur

Chambre comfortable

Publié le 11 févr. 2019 sur Hotels
Hotel situé à proximité du quartier commercial et au milieu des tours d’affaire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2019 par Daniel -Pullman Brisbane King George Square, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 janv. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par sylvain de PAÏTA, Nouvelle-Calédonie

Publié le 11 janv. 2016 sur Hotels
Excellent séjour dans un hôtel idéalement situé.
3 sur 5
par Christian de Nouméa

moyen

Publié le 12 janv. 2015 sur Hotels
Hotel confortable, bien placé, mais vieillissant, service un peu léger
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fernando Hector,Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. Your satisfaction is our top priority, and it’s rewarding to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back for another enjoyable experience soon.Sincerely,Roshit Manmohan - Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kavya,Thank you for your kind feedback. We are thrilled to hear that you had a great stay with us. Your satisfaction is our top priority, and it’s rewarding to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back for another enjoyable experience soon.Sincerely,Roshit Manmohan - Front Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anthony,Thank you for your wonderful feedback! We are thrilled to hear that you had a great stay with us. Your satisfaction is our top priority, and it’s rewarding to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back for another enjoyable experience soon.Sincerely,Roshit Manmohan - Front Office Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sonu,I apologize for your poor experience during your stay. Your feedback is important to us, and we strive to provide a comfortable and enjoyable environment for all our guests.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a better experience in the future.Sincerely,Roshit Manmohan - Front Office Manager