Note fondée sur 932 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Wotif
There were exposed power point wires and telephone wires. The cellings paint was coming off due to water damage. The curtains were filthy. The breakfast we paid $25 each was absolutely disgusting, food and safety need to go there. We tried a small amount it was cold and fresh fruit youghurts ect weren’t even kept cold. Very disappointing. The staff were lovely everything else needs attention
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Jye, Gestion de l’hôtel
Thanks for your review Sarah, We will ensure our maintenance team know about this issue and get it resolved
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Wotif
No kitchen facilities, I won’t eat a restaurant if I’m not provided with an option of kitchen facilities eg toaster, knives, bowls. Walls very thin, heard everything from the next room, will not recommend your hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
Hi Jane, Thank you for your review. I can see you did make a booking for our Hotel Rooms which dont have any kitchen, We do however have kitchens and all items in our self contained apartments. Thanks again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
Thanks for your 5 star Review !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Very bad. Dirty and dust everywhere No cloth dryer, shower drain was blocked Kitchen tub was broken Air conditioner has black stuff coming out Disappointed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
thanks for you review Naoko, I appreciate sharing your stay with us. We will investigate your concerns and make sure the room is up to standards. Please feel free to reach out to us fom@riversidehotel.com.au
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Wotif
Leaking taps in the bathroom hard to turn completely off and Television screen poor reception
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
Hi David, Thanks for your review. We will look into your concerns and improve for future guests. Thanks
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Wotif
Could use some sound proof on the road side
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
Hi David, Thanks for your review, We are close to the main road, and at times the noise can come in, We do have rooms on the opposite side for future stays.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
Thanks for your review Richard.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Wotif
A great place for easy access to the excellent cultural precinct. It was a shame that noisy neighbours within the hotel were active till 3am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye, Gestion de l’hôtel
Hi Jennifer, We do have someone onsite 24 hours a day, For future stays, if you have any issues, you can always call our reception. Thanks for making time to submit your review
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Dated but comfy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
Thanks for your review Phil! I appreciate it
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
close to the cbd and good price with easy parking, will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Jye , Gestion de l’hôtel
Thanks Exra for the review. We hope to see you again soon.