Note fondée sur 602 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Cozy room and close to the CBD

Publié le 7 janv. 2019 sur Hotels
We've liked the room ; cozy, comfy and clean ; and the proximity with the CBD. The swimming pool area is open to hotel guests and tenants of the residence. Therefore, it can be very packed and noisy. Otherwise, the reception staff could have been more welcoming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2019 par Jordan , Gestion de l’hôtel
Hello Mo! Thank you for taking the time to provide your feedback! We're glad you enjoyed your room while staying with us! We hope that you will be able to return again so we can give you a welcome you deserve! Warm regards, The Johnson Team
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 23 nov. 2018 sur Expedia
Petit appartement urbain récent, aménagé avec goût dans un quartier situé à 10 minutes à pied du centre. Service d'hôtellerie quotidien complet et efficace. Personnel attentionné et sympathique. Que demander de plus dans une ville vibrante comme Brisbane!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2018 par Jordan, Gestion de l’hôtel
We're glad we could make your stay in Brisbane so enjoyable, Sylvain! We hope that we will be able to welcome you back soon!
4 sur 5
par un voyageur de montreal

Excellent emplacement

Publié le 12 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Bon acceuil, grande chambre et magnifique piscine
Contre : Aucune
Emplacement : Environnement de l'hotel régulier mais a distance de marche du centre-villle
A proximité du centre-ville et des parcs, l'hôtel nous apporte une excellente qualite/prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2018 par AJE, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time to review your stay. We are delighted you enjoyed your stay at The Johnson We look forward to your return.
5 sur 5
par Sandrine

Au calme

Publié le 10 août 2017 sur Hotels
Petit hôtel très agréable, moderne, literie exceptionnelle, kitchenette très pratique, très bien insonorisé, belle piscine. Il manque un bar à la piscine. Bus gratuit devant l'hôtel vous menant au centre.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Wotif
Lovely and helpful staff, beautiful rooms and great service in maintaining rooms. Although there was the initial mess with the hotel saying they were overbooked and the Wotif reservation was incorrectly made, staff did what they could to find us a room at nil extra cost
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Keely - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Nermeen, I'm so beyond glad that despite the mess with the booking, you still loved the stay. I hope everything was amazing with the showgrounds and that you had a great time. Thank you for such a lovely review, it really does mean a lot considering!We hope to see you again soon, with a completely normal booking haha!Kindest regards, Keely - Duty Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Jerome - Duty Manager - The Johnson Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Lauren,Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re truly sorry to hear that your stay did not meet your expectations.Your feedback is invaluable, and we would love the opportunity to address the issues you faced. If you could provide more details about your stay, it would help us improve our services and ensure a better experience for future guests.We hope to have the chance to welcome you back and provide you with the stay you deserve.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par The Johnson Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Jia,Thank you so much for your wonderful 5/5 rating! We’re thrilled to hear that you had a great stay with us. Your positive feedback means a lot to our team, and we’re glad we could meet your expectations.We hope to welcome you back soon for another fantastic experience!Best regards,Jerome - Duty Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Keely - Duty Manager , Gestion de l’hôtel
Hey Randi, Thanks for such a great review!We hope to see you again soon!Kind regards,Keely - Duty Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Keely - Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Hey Dheeraj, Thanks for such a lovely review! We hope to see you again soon!Kind regards,Keely - Duty Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Wotif
Only one drinking glass, dust on kitchen shelves, rang reception and call went straight to 000. Carport roof at veranda height is literally inviting thieves or worse to step off roof onto veranda and check if doors are open. Vending machine gave wrong drinks, no ice. Overall poor standard for price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Reina - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Bruce,Thank you for sharing your feedback. We are really sorry to hear about the issues you encountered during your stay.We take your concerns seriously, and I apologise for the inconvenience. We strive to provide a high standard of service, and it's clear we fell short on this occasion.Thank you for bringing these matters to our attention. I hope you will consider giving us another chance to provide a better experience in the future.Warm Regards,