Note fondée sur 486 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2020 sur Hotels
Fortement conseillé....
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 déc. 2019 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

少しでも長く滞在したくなるホテル

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
ダウタウン中心部に位置しており非常に便利。 ホテルも清潔で快適。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Guest relations team, Westin Brisbane, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for your feedback and delighted you enjoyed your stay and we hope you will stay with us again when you are next visiting Brisbane.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Overall our hotel & experience was fantastic. The only issue we had was that our bathroom had a bathtub but no plug.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Guest relations team, Westin Brisbane, Gestion de l’hôtel
Dear Kaycee,Thanks for your feedback and please that you had an enjoyable stay and the hotel met your expectations. We do apologise for the missing bath plug and we appreciate you bringing it to our attention so this can be rectified. We do hope you will stay with us again on your next visit to Brisbane.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Great hotel and location, very clean and modern. Was a little disappointed with the housekeeping as they missed one of our rooms. Even after we spoke to reception only our towels were replaced. The beds were not made and toiletries were not replenished which was disappointing for a highly rated hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Guest relations team, Westin Brisbane, Gestion de l’hôtel
Dear Sillen,Thanks for your feedback although disappointed we failed to meet your expectations especially in relation to the lack of housekeeping standards you encountered. This will be addressed with the team to ensure improvements follow and please accept our sincere apologies. We do hope you will stay with us again when you are next in Brisbane.Kind regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia