Note fondée sur 613 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Nice
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The climatization system is poor.
Air conditioning would go off at midnight unless then the customer has to push a button to reactivate.
In spite of this the system goes off several times during a night.
Customer pay an hotel to rest decently, not to save the planet
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Hotels
Très bel hôtel, très bon lit, chambre sur cour silencieuse
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Très propre, confortable
Belle décoration
Très agréable et en plein centre ville
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Clayton Hotel à Bristol en plein centre
Très calme avec des chambres très bien équipées et insonorisées
Parfait pour une virée en couple
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Clayton Hotel Bristol City, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you very much for taking time and giving us feedback. We are happy to hear that you didhave a good time with us, and we are hoping to see you again shortly.Warm RegardsClayton Hotel Bristol
par un voyageur
Publié le 25 juin 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2023 sur Expedia
Accueil très sympathique, hôtel bien situé et très agréable. Séjour très confortable que nous avons adoré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2023 par Magda - Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maya-AnaisThank you very much for taking time and giving us feedback. We are happy to hear that you did havea good time with us, and we are hoping to see you again shortly. Each guest needs are our priority,and we are trying our best to make every stay special. It is amazing to hear, that we achieved iton this occasion.Warm RegardsClayton Hotel Bristol
par un voyageur
Lovely
Publié le 29 oct. 2022 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par Magda - Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear FarrahThank you very much for taking time and giving us feedback. We are trying our best to make every stay special and it is amazing to hear, that we succeed on this occasion.Warm RegardsClayton Hotel Bristol
par un voyageur
Publié le 12 août 2022 sur Expedia
Fantastic hotel, charming personnel, highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2022 par Magda - Reservations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear SuzanneThank you very much for taking time and giving us feedback. We are happy to hear that you did havea good time with us, and we are hoping to see you again shortly. Each guest needs are our priority,and we are trying our best to make every stay special. It is amazing to hear, that we achieved thinson this occasion.Warm RegardsClayton Hotel Bristol