Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Great staff and rooms as usual, will probably come back next year
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Jamie Shipley, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas,Thank you for your wonderful 5/5 rating! We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our great staff and rooms. It’s always a pleasure to have you with us, and we’re excited to hear that you’re considering returning next year.We look forward to welcoming you back and making your next stay just as enjoyable. Safe travels and best wishes until we see you again!Jamie Shipley,Front Office Supervisor
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2023 par Ewa, Gestion de l’hôtel
Dear Deborah, Many thanks for your great 8/10 review.Our team are delighted to hear that you had a good experience with us at the Ibis Bristol Temple Meads.Take care and we look forward to welcoming you back to Ibis Bristol Temple Meads in the future.Sincerely Ewa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Ewa, Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you for choosing us as your home away from home whilst staying in Bristol.We are pleased to see that you had a positive overall experience and that we were able to meet your expectationsOnce again thank you for staying with us; there is no better compliment than a return visit.SincerelyEwa
4 sur 5
par un voyageur

hôtel très calme

Publié le 28 juin 2022 sur Hotels
Très bon emplacement par une arrivée en train ou en bus de l’aéroport (200 m ), centre ville 25 minutes a pieds. Très calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2022 par Ewa, Gestion de l’hôtel
Dear Giro, Thank you so much for this positive and well grounded assessment. For us this is an incentive to continue on our path. Our location is one of the reasons our guests choose to stay with us and we are glad that you were able to benefit from this We look forward to welcoming you back in the not too distant future, and wish you a brilliant rest of week. Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2020 sur Hotels
L'incapacité a accepter une annulation en periode de Covid prouve le manque de qervice client.
5 sur 5
par un voyageur de Tarn

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
La situation et le calme de cet établissement : tout est à 2 pas
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Idéal pour petit budget

Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
Personnel accueillant et souriant, équipement propre et récent, accès facile au transport et au centre de bristol (5min de la gare et 15min du centre). Très bon rapport qualité / prix
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2019 sur Hotels