Note fondée sur 1 137 évaluations de clients

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4,6 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Peter Burton - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Cedric - Thank-you for taking the time to rate your stay with us. I am delighted to see that you gave us an amazing 10/10. We do hope that should you find yourself in Bristol again you would consider us again. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Leonardo Bristol City GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 rating!We look forward to welcoming you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
WE had an issue concerning the size of the bed for children. It was too small for children 9 and 12 yera old. Expedia should indicate this kind of information. fortunately the manager offered us an extra room Thé staff managed the situation In a very professional way and kindness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Leonardo Bristol City GM, Gestion de l’hôtel
Dear NabiThank you for taking time to provide feedback following your recent stay with us in Bristol.I was sorry to learn of your dissatisfaction.I have reviewed your reservation and I note that you booked a room with a double bed and a single bed which is advertised. The single bed is a large single and can accommodate two small children under the age of 12, however this is all dependent on the children. We can only recommend.I am pleased that once highlighted, the team acted quickly and professionally to resolve the issue for you.I am sorry that you left us dissatisfied, however hope that you would choose to stay with us again should you return to Bristol.Kind regardsSteve DevineGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
Very nice hotel: modern, comfortable, friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Leonardo Bristol City GM, Gestion de l’hôtel
Dear DanielThank you for your 5.5 rating and your feedback following your recent stay with us in Bristol.I am so pleased that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back again soon.Kind regardsSteven DevineGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 11 avr. 2023 sur Hotels
Très bon séjour dans ce bel hôtel neuf et bien situé. La chambre familiale était confortable et très propre. Le petit déjeuner était copieux. Nous avons aussi testé le restaurant et le bar le choix y est un peu restreint et ce n’est pas de la cuisine gastronomique mais ça dépanne bien après une longue journée de marche. Le personnel était très sympathique. Au final c’est un très bon rapport qualité -prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Leonardo Bristol City GM, Gestion de l’hôtel
Dear JulieThank you for taking time to provide feedback following your recent stay with us in Bristol.I am so pleased that you found the family room to be clean and comfortable and that you enjoyed both breakfast and dinner in the hotel restaurant.I do hope that you will choose to stay with us again should you return to Bristol.Kind regardsSteven DevineGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très bon séjour

Publié le 28 juin 2022 sur Hotels
Très bon hôtel bien situé. Chambre confortable et service chaleureux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2022 par Adam, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Leonardo Bristol City and for taking the time to review your stay. It is a pleasure to see such high scores. I look forward to welcoming you back to Leonardo Bristol City in the near future. Kind regards, Adam McCormick Front Office Manager
2 sur 5
par un voyageur

Decevant

Publié le 17 mai 2022 sur Hotels
Hotel recent pas de fenetres on ne peut pas aerer . . Chose necessaire pousdiere de tt sorte surtout informatique .rideau qui laisse passer la lumiere donc plein jour a 6h du mat . Personnel qui vous repond je ne comprends pas sans vous regarder car orre anglais est restraint . Incroyable menage a moitie fait poubelle pas videe quand ils sont venus faire 1 fois le menage en remonte la couette drap pas tire en 4 jours.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2022 par Adam, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay. During your stay, for guests staying more than one night, we do not offer a standard stayover housekeeping service. Upon request we are happy to provide additional linen, towels & toiletries which will be delivered to your door the following morning. This approach supports the Laundry Association guidelines and recommendations, which in turn helps manage supply logistics & shortages. This has now changed and we are offering a daily housekeeping service on request. I very much hope you'll be able to return to a Leonardo or Jurys Inn hotel soon and we'll be able to start to improve your journey as a customer. Kind regards, Adam McCormick Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Joli hôtel

Publié le 18 févr. 2022 sur Hotels
Chambre spacieuse et correcte, bonne literie, grande télé mais table de nuit non nettoyée (reliquat de boisson sucrée et collante). Dans la salle de bain, poubelle non vidée et il manquait un drap de bain… Petit déjeuner copieux salé et sucré
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2022 par Adam, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at Leonardo Bristol Glassfields and for taking the time to review your stay. It is a pleasure to see such high scores. I have raised your cleanliness issues with our head housekeeper. I look forward to welcoming you back to Leonardo Bristol Glassfields in the near future. Kind regards, Adam McCormick Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2022 sur Hotels
L'hôtel ne fait pas de ménage dans les chambres pendant le séjour (mesures "Covid"), ce qui n'a pas été précisé (ni à la réservation, ni à l'arrivée)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2022 par Adam, Gestion de l’hôtel
Many thanks for sharing your recent experience at Leonardo Bristol City. I am very sorry to hear that we didn't meet all your expectations this time. Your comments have been shared with our reception team to ensure that the issues you raised are looked at and resolved. I hope to have the opportunity to welcome you back to Leonardo Bristol City in the near future. Kind regards Adam McCormick Front Office Manager