Note fondée sur 35 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hey, Hugo! Thank you for taking your precious time to rate us. We will be working even harder to make your stay memorable. Regards, Lisa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The staff are brilliant only not allowed to drink in the rooms but they will hold it for you in there fridge so all good... Ive stayed here twice when no hotels available for work and ive had a cracking sleep Goid work guys and ill be coming in october when next working in bristol All the best 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Scott! Thank you for giving us a shot and even more for leaving us this review. We will feel blessed to serve you soon again with even better, upgraded and improvised services. Have a great day ahead. Regards, Lisa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much, Hugo! Delighted to know you admired our services. Please give us another opportunity to serve you again. Regards, Lisa
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Lisa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The staff are amazing and very kind towards its customers. The bed space was very clean and tidy. Excellent service from the staff and they accepted NHS carers like myself.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Dominic! Thank you so very much for your kindness. We are absolutely thrilled that you enjoyed your visit with us and we hope to see you again, soon. Regards, Lisa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Harumi! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Lisa
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
I wasn’t checked in and I wasn’t refunded. Terrible service
1 sur 5
par un voyageur

Poor hospitality

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
The receptionist are terrible
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
I enjoyed my stay here.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent customer service

Publié le 20 juin 2024 sur Hotels
I have stayed in this hostel multiple times and customer service has been excellent every time. I always make special requests and the hostel has never refused. Location is ideal as situated directly in the centre of Bristol.