Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Krásný penzion v přírodě a možnost koukat na zvířátka. V blízkosti je bobová dráha a koupání v rybníce.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Moc děkujeme za recenzi
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Hana, Gestion de l’hôtel
Děkujeme za hodnocení.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 nov. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 nov. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Super pobyt ve "Zlaté lodi"

Publié le 13 juill. 2020 sur Hotels
V Kadlcově mlýně jsme pravidelnými hosty, pokaždé si zajdeme na sousedící bobovou dráhu a projdeme se kolem rybníku. Pokaždé si objednáváme i snídani, kterou nám ochotný personál udělá dle našeho přání. Pokoj máme vždy čistě upravený. Jen je škoda, že je zavřená restaurace, na jídlo se musí jet jinam.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2020 par Hana, Gestion de l’hôtel
Děkujeme za zprávu, moc nás potěšila. Hana Kavická
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2020 par Hana , Gestion de l’hôtel
Děkujeme
5 sur 5
par un voyageur

Naprostá spokojenost

Publié le 9 mars 2020 sur Hotels
Pokoj čistý, personál vstřícný, krásné okolí na procházky, celkově jsme po několikáté moc spokojeni
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2020 sur Hotels
Romantické místo a velice příjemná atmosféra ze strany majitelů.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2019 sur Hotels