Note fondée sur 581 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
modernisation nécessaire
Publié le 19 août 2013 sur Expedia
Pour : le restaurant et la sympathie du service au restaurant
Contre : pas de wifi dans les chambres
Cet hôtel n'est plus à la page. Dans les chambres,il propose de l'internet à haut débit, mais seulement par câble et la prise RJ45 est introuvable #même le personnel ne la trouve pas !#. Que faire alors si on a un tél ou une tablette : aller dans les salons autour de la réception. C'est un peu "compliqué" si on veut consulter des infos, des messages, tard le soir ou tôt le matin.
Le restaurant n'est pas mal, si on arrive à sortir des méandres des chambres #chambres avec des noms et non des numéros# et des couloirs à travers les différentes parties de l'hôtel.
Le côté "pratique" et "confort immédiat" du client est totalement ignoré.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
The whole experience including service, attitude, environment was special. ❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWhat wonderful comments to receive, thank you so much. It is wonderful to see that you enjoyed the property so much.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 28 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe are delighted to receive such a high score following your recent stay. Thank you for reviewing us.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Unbelievable Service, what a great time
Publié le 25 juin 2024 sur HotelsThis hotel is another level from the time we arrived to the time we leave We were just made so important all day service with a smile nothing was ever even a problem. Would highly recommend to stay and will definitely be staying here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestWe are delighted to receive such positive feedback and are delighted to read that your experience was of such an outstanding level. We very much hope that you enjoyed your experience enough to return to us again in the future.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
A beautiful manor and grounds set in the heart of the New Forest. Very comfortable room and excellent breakfast and dining experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you so much for your feedback and positive comments. I am pleased that you enjoyed your dining experiences and that the location met your expectations.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you for the rating.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Great hotel!
Publié le 1 juin 2024 sur HotelsGreat hotel! Amazing views and place to relax. Close to walking trails to explore the forest and surrounding towns. Highly recommended!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you so much for your review and kind comments. We are delighted that you enjoyed the property and the surrounding area.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you so much for your review and score, we are delighted with such a high score.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you so much for your review and score, we are sorry that we failed to meet your expectations on this occasion. Best wishesGareth DaviesGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par GM Rhinefield House, Gestion de l’hôtel
Dear GuestThank you so much for your review and score, we are pleased that you marked your experience so highly.Best wishesGareth DaviesGeneral Manager