Note fondée sur 847 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Hôtel moyen. Notre chambre sentait très fortement la cigarette ! Et seulement de 2 serviettes alors que nous étions dans une chambre familiale de 4 personnes es
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Bonjour Thibaut,Nous vous remercions pour vos commentaires et sommes attristés d'apprendre que vous avez récemment vécu une expérience lors de votre visite dans notre établissement. Nous nous excusons profondément pour tout inconvénient ou insatisfaction que cela a pu causer.Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We regret that your experience fell short of your expectations. Your satisfaction is important to us, and we would love to learn more about your stay to ensure we can improve. Please do not hesitate to contact us with any further comments or concerns.Cameron A. #Team6
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
J'ai pas aimer trouvé un crocrel dans la salle de bain je sais pas pourquoi on a changer de chambre même chose, on a eu un petit problème avec la douche que le reponsable a bien gérer dès qu'il là su. Le motel est vraiment bien placer on peut même laisser la voiture et magasiner a pied, des serviette propres tous les 2jours, prise usb serait bien micro-ondes dans tous les chambres serait bien aussi en changeant de chambre on en avait plus. Et le point tres important il faudrait un lobby a l'entrée car c'est pas trop bien de monter tous les visiteurs, si non la note en tant que couple est 3 etoiles et demi pour les petits problèmes qu'on a eu, sinon ça va.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rachel, We appreciate your fantastic review! It is incredibly rewarding to hear that you had such a positive experience during your time with us at Motel 6/Studio 6. Our dedicated team is committed to ensuring that every guest feels valued, so receiving your feedback means a great deal to us. We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority. Natalie #team6
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Malpropre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jean, Thanks for your recent rating. Your input is highly valuable to us as we continuously strive to enhance our services. We hope your experience with us was enjoyable, and we would love to host you soon. If there are any areas where we can improve or if you have any suggestions for us, please do not hesitate to share them. Your feedback helps us ensure that we meet and exceed your expectations. Many thanks once again, and we look forward to your next visit.Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
The smell
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Eloise,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
par un voyageur
Réservé chambre non fumeur et reçu chambre fumeur
Publié le 18 mai 2024 sur HotelsNotre chambre est fumeur. Nous avions réservé une non fumeur. Très desolant.
Manque d'oreillers et chambre très mal insonorisé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melissa,Your feedback is extremely valuable to our hotel. Thank you for taking the time to share your experience. We will absolutely address the other areas that were not up to par. We hope that you will give us another opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for your choosing our hotel for your stay and 4 Stars you have given us based on the experience. Hope you had a wonderful experience with us. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cindie, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Montréal
Publié le 1 avr. 2024 sur Expedia
Pas pires mais ça aurait pu être mieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you for your stay. But here you have not mentioned anything about the stay. Please provide us specific details so that we can address them. You will have a better experience next time.Sincerely,Hotel Manager.
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Keysha, It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager.