Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie Christine,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had a pleasant experience during your stay. Your feedback is important to us, and we appreciate your kind words. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Sincerely,Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Aucune chambre disponible malgré réservation

Publié le 7 déc. 2022 sur Hotels
Aucune chambre disponible après 7h de trajet…..
5 sur 5
par un voyageur

super séjour

Publié le 28 févr. 2020 sur Hotels
Super accueil hôtel pratiquement neuf idéal pour aller faire du kayak à weeki Wachee. Je recommande cette hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Latese (GM), Gestion de l’hôtel
Thank you! Thank you! Please come visit us again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Para una sola noche que llegamos bien tarde, el estacionamiento es seguro. Dominós bien y es silencioso. Solo que al llegar la persona q nos atendió no saludos sino q pregunto bien seca y como molesta. Pero por lo demás estuvo bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We’re glad to hear you found the parking lot safe and the stay quiet. I apologize for the less-than-welcoming experience at check-in and will address this with our team. We appreciate your comments and hope to provide a better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Bronx

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
I have stayed at this hotel on several occasions because it’s near my family’s home and I have always enjoyed my experience with them. No issues or concerns.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your continued loyalty and for taking the time to share your positive experiences. We're delighted to hear that you have consistently enjoyed your stays with us and that we've been able to provide you with a great experience each time.We look forward to welcoming you back on your next visit.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for the stay and great feedback. It is really encouraging. We feel proud when we get such reviews and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Another Good Experience at Microtel

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Very clean room with special touches such as creatively folded towels and wash cloths. Climate control in the room was perfect. Very courteous and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your wonderful review! We’re thrilled that you enjoyed the special touches in your room and found our climate control and staff to your liking. We look forward to hosting you again!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Was quiet and hidden away
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review! We're glad you enjoyed the quiet and secluded location. We hope to welcome you back for another peaceful stay.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager