Note fondée sur 330 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback and rating your stay. We're pleased to see that you had a positive experience. Your comments are valuable, and we look forward to serving you again in the future.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bonne étape

Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
Chambre très agréable mais dommage qu'elle n'ait pas été faite pendant 2 jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JEAN MARC,We apologize for any inconvenience caused during your stay and appreciate you bringing the housekeeping issues to our attention. Our staff will investigate the matter and take appropriate action to prevent similar occurrences in the future. We hope to welcome you back soon and provide you with an exceptional experience.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Chambres rénovées et hôtel en rénovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par D. Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 21 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for responding!
4 sur 5
par un voyageur

En renovation

Publié le 5 sept. 2022 sur Hotels
Cet hotel est en travaux de renovation. Les chambres sont grandes. Pas de cafetière dans notre chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us, we value your input!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2022 sur Expedia
un accueil chaleureux. matelas de tres bonne qualité et tres confortable. l hotel est en rénovation. nous avons eu une chambre sur l étage en rénovation. tapis dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
We appreciate your understanding of our renovation process, thank you for choosing to stay with us!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
En cours de travaux Bruits, odeur. Pas normal de louer des chambres pendant les travaux !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
We do apologize that our remodeling efforts made your stay unpleasant. Please come back and experience the results of our efforts.
5 sur 5
par un voyageur

Front Desk Lady Exceptional.

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
I hate I don't remember her name but the lady at the desk was by far the sweetest and helpful person I've seen at a hotel in a long time. Room was clean and the bed was very comfortable. I'll be back for sure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! We are thrilled to hear that you found our front desk staff to be helpful and that you enjoyed the comfort and cleanliness of your room. We truly appreciate your positive feedback and will make sure to pass on your compliments to our team.We look forward to welcoming you back on your next visit!Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The only complaint I have is that the room had a strong odor of mold and mildew. Otherwise , it was ok for a quick one night stay. The staff was very friendly and complimentary breakfast was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Janis,Thank you for your feedback. I'm glad to hear that you found our staff friendly and enjoyed the complimentary breakfast. However, I apologize for the strong odor of mold and mildew in your room. This is a serious concern, and we will address it promptly to ensure it does not affect future stays.We appreciate your comments and hope to have the opportunity to provide a better experience next time.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Good location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,"Thank you for your feedback! We're glad you enjoyed the location. We hope to welcome you back soon!"Sincerely, Hotel Manager