Note fondée sur 345 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback and rating your stay. We're pleased to see that you had a positive experience. Your comments are valuable, and we look forward to serving you again in the future.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Bonne étape
Publié le 21 sept. 2023 sur HotelsChambre très agréable mais dommage qu'elle n'ait pas été faite pendant 2 jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear JEAN MARC,We apologize for any inconvenience caused during your stay and appreciate you bringing the housekeeping issues to our attention. Our staff will investigate the matter and take appropriate action to prevent similar occurrences in the future. We hope to welcome you back soon and provide you with an exceptional experience.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 12 mai 2023 sur Expedia
Chambres rénovées et hôtel en rénovation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2023 par D. Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
par un voyageur
Parfait
Publié le 21 févr. 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for responding!
par un voyageur
En renovation
Publié le 5 sept. 2022 sur HotelsCet hotel est en travaux de renovation. Les chambres sont grandes. Pas de cafetière dans notre chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2022 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us, we value your input!
par un voyageur
Publié le 12 août 2022 sur Expedia
un accueil chaleureux. matelas de tres bonne qualité et tres confortable. l hotel est en rénovation. nous avons eu une chambre sur l étage en rénovation. tapis dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
We appreciate your understanding of our renovation process, thank you for choosing to stay with us!
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2022 sur Expedia
En cours de travaux
Bruits, odeur.
Pas normal de louer des chambres pendant les travaux !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2022 par D.Patel, Gestion de l’hôtel
We do apologize that our remodeling efforts made your stay unpleasant. Please come back and experience the results of our efforts.
par un voyageur de GEISMAR
Publié le 24 nov. 2024
Very impressed with this hotel! Would definitely stay again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy,Thank you for your fantastic review and 5 out of 5 rating! We are thrilled to hear that you were impressed with your stay and would choose to stay again. We look forward to welcoming you back for another great experience.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience fell short of expectations. We’d appreciate the opportunity to learn more about your stay so we can make the necessary improvements.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
There were dead and 'live' cockroaches in the room. As I opened the door, I saw a huge roach running across the carpet. There were 2 dead ones in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the unpleasant experience with the cockroaches in your room. This is not the standard we aim to provide, and we will address this issue with our housekeeping and pest control teams immediately. Your comfort is important to us, and we hope you will give us another chance to improve your experience in the future.Sincerely, Hotel Manager