Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2019 sur Expedia
L accueil et l emplacement le confort l accès à tous
5 sur 5
par un voyageur de STATESBORO

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2024
3 sur 5
par un voyageur de opa-locka

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Midland

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Very very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Belkis,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your generous review! It really makes our day. Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Bad parking lots

Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Good overall but if so bad, is parking lot.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rene,We appreciate your generous review! It really makes our day. Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Salio un bicho en el baño, los puros alambres sueltos en la alarma antiincendios, no funionaba extractor del baño
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Honestly had a lot of difficulties there. In the end the manager made it right.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Josue,Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience. Lilith#Team6