Note fondée sur 559 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
We appreciate the positive feedback! Thank you very much!
par un voyageur
NO CUSTOMER SERVICE
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsBooking : Terrible customer service regarding cancellation literally two minutes after booking as website defaulted from Brownfield to Brownsville. H.C. was told Property manager WOULD NOT refund the room. If this is the way they full their property I can't imagine that it's managed, maintained and/or would offer any type of services related to the traveller so STAY SOMEWHERE ELSE. Poor service / review choice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
par un voyageur
No sofá bed
Publié le 1 oct. 2024 sur HotelsThe only issue I had was that I booked a room with a sofa bed, and upon arrival they told me those were sold out, we had to cramp in the bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
We're sorry you experienced this inconvenience. We will use your feedback to improve in the future. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
Your feedback is important to us. Rest assured that we use your comments to continually improve with the goal of providing the most enjoyable experience for our guests.We hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive feedback!Thank you!
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
Thank you!
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
We appreciate it very much! Thank you for sharing your positive feedback!
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Jacob, Gestion de l’hôtel
We really appreciate your feedback. Thank you so much! We are glad to have you as a guest.