Note fondée sur 395 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par BEST WESTERN TEAM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating, our team appreciates it, hope you will come and visit again soon.
par un voyageur de El Paso
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par BEST WESTERN TEAM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, our team appreciates it, hope you will come back and visit soon.
par un voyageur de El Paso
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par BEST WESTERN TEAM, Gestion de l’hôtel
Thank you, our team appreciates your business, hope you will come back and visit soon.Hospitality and cleanliness is the norm of Best Western Plus Hotel Riata.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Dominic, Gestion de l’hôtel
Thank you for responding about your recent stay. We appreciate you and hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Room smelled like wet dirty mop, it also had a lot of crickets. Hotel was dirty overall. Breakfast was also not good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Dominic, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team we would like to apologize about your recent stay here with us and for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us. We will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with superior experience.
par un voyageur de El Paso
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Dominic, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond about your recent stay with us. We really appreciate you and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par BEST WESTERN TEAM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, our team highly appreciates it, hope you will come back and visit again soon.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par BEST WESTERN TEAM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response, our team highly appreciates it, hope you will come back again soon.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The internet was very poor, which is frustrating for all guests, but especially business guests.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par BEST WESTERN TEAM, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience, let front desk know next time and we will have it rebooted, hope you will come stay with us again soon.
par un voyageur de El Paso
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par BEST WESTERN TEAM, Gestion de l’hôtel
Thank you our team appreciates it, hope you come and see us again