Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
92 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de BELOEIL

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Brooke Tyner, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to do our online survey! This helps us focus on the areas that needs improvement.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2022 par Comfort Suites Brunswick, Gestion de l’hôtel
Please let us know how we can improve. Thank you for being our guest and we hope to have another chance to improve you next stay with us at the Comfort Suites Brunswick.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels
de passage seulement pour une nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Liz, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great score! Hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

hotel étape

Publié le 25 déc. 2018 sur Hotels
excellent hotel étape lorsque vous avez une longue route
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Maurice Thanks for your valuable time to review our service. Great to know that you liked our hotel and you enjoyed staying here. It’s our endeavor to exceed your expectation. We will be looking forward to see you again.
2 sur 5
par Jean Luc de Montreal

Pas terrible

Publié le 4 mai 2016 sur Hotels
Lit d'appoint très mauvais. Frigo pas branché. On a perdu tout notre lunch du midi. Odeur de vieil Hotel un peu partout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2016 par Connie, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Luc, I do apologize for the issues you encountered during your stay with us. I will be checking into these concerns. Thank you for letting me know. Sincerely, Perry H. General Manager
4 sur 5
par Francoise

Publié le 26 févr. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2016 par Connie, Gestion de l’hôtel
Dear Francoise, We are delighted that you chose our Comfort Suites as your hotel of choice during your visit to Brunswick. Have safe travels and we hope to welcome you through our doors again. Sincerely, Perry H. General Manager
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Mercier, Québec, Canada

N-A

Publié le 2 févr. 2016 sur Expedia
Pour : PROPRETÉ, COURTOISIE
Contre : N-A
Emplacement : EXCELLENT
Agréablement surpris par la propreté de l'hôtel, nous n'avons pas visité l'endroit nous étions en direction pour la Floride . Après le petit déjeuner nous sommes parti , pour le petit déjeuner il était excellent .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2016 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles, Thank you for your 5 star rating and review of our hotel. We are happy you enjoyed your stay and please come see us again if you are in the area. Sincerely, Perry H. General Manager
5 sur 5
par un voyageur de lake worth

Publié le 10 oct. 2024
very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello MARK,We are delighted to hear that you found your stay with us to be enjoyable. Our team strives to provide all guests with a pleasant and memorable experience. If there is anything we can assist you with in the future, please do not hesitate to reach out.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Literally the worst I’ve ever seen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stephen, We regret to learn that your recent stay did not meet your expectations. Your feedback is essential for us to improve our services moving forward. We recommend you reach out to our management team to provide more details on your experience to help us address any areas that may need attention.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Terrill,We appreciate you choosing our hotel for your stay. We value your satisfaction and would love to hear more about your experience. Please reach out to us directly so we can address any concerns you may have. We hope to welcome you back again soon.