Note fondée sur 434 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
58 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Owner, Gestion de l’hôtel
Veronique, we appreciate the great review! We are glad to see you enjoyed your stay with us, and hope you choose us again next time you are in the area!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2023 sur Expedia
Nous avions réservés et recu la confirmation poyr une chambre avec lit king mais il semblait que ce n'était plus disponible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Owner, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us, Rene. It is never our intention to disappoint a guest. We will review this feedback during our next team meeting to ensure it does not happen again. Please don’t hesitate to reach out to the hotel directly if you would like to discuss this issue further. We hope to welcome you back in the future for a more positive experience.
4 sur 5
par un voyageur

Pit stop.

Publié le 4 déc. 2021 sur Hotels
Très bonne nuit de sommeil en route vers le soleil. Très propre et personnel sympathique.
2 sur 5
par un voyageur de Quebec

Recherché

Publié le 6 nov. 2017 sur Expedia
Pour : Chambre et déjeuner
Contre : La réception à refaire au complet
Emplacement : Il n'y a rien
En arrivant nous avons dû chercher l'hôtel qui n'était pas sous la bannière Rodeway inn mais sur celle de Confort Inn. L'entrée et l'accueil laissait à désirer. Tapis très sale qui dégageait une certaine odeur. Par contre la chambre était bien. Le déjeuner chaud et bien assorti
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2017 par Becky C, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations regarding the reception area and the carpets. I am glad that you found the room and breakfast satisfactory. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a better experience. Sincerely, Becky Campbell, Front Desk Supervisor, Rodeway Inn I-95 North
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de quebec

Bon service, commodites excellentes

Publié le 9 janv. 2017 sur Expedia
Propre et abordable...nous reviendrons et le recommanderons à nos amis😆
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Lit et literie confortable Salle de bain convenable
Contre : Malpropreté et odeur d'humidité. Salle de déjeûner innappropriée
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2024 par Shauna, Gestion de l’hôtel
Dear Mark,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team members as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Shauna ArmstrongFront Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Ok
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Excellent customer service and clean and safe environment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Shauna, Gestion de l’hôtel
Dear Lavina,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about guest experienceIt is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team members as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
No microwave in the rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Shauna, Gestion de l’hôtel
Dear Steven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your guest experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our team members as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.