Note fondée sur 523 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 mars 2023 sur Expedia
Commodites
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Super 8 Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your excellent rating.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2023 par Super 8 Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, We look to forward to improve our service and provide you with better facilities is future visits.
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2022 sur Expedia
Dégueulasse! La chambre était infestée d'insectes et très salle et délabrée. Nous avons demandé un remboursement mais l'hébergement ne voulait pas. Nous avons donc contacté le service ;a la clientèle d'Expédia et nous avons eu un remboursement et même une relocalisation. Très bon service d'Expédia dans le service après vente. Mais éloignez-vous des Super 8!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2023 par Super 8 management , Gestion de l’hôtel
We do apologize for your inconvenience, We will note your concerns to improve our room cleanliness and forward to issue to pest control technician. We hope you accept our sincere apologies.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2022 sur Expedia
Localisation.
Propreté à désirer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2022 par Super 8 Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We look forward to seeing in your future travels.
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2022 par Super 8 Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We are glad you had amazing stay.
par un voyageur
Publié le 18 mars 2022 sur Expedia
manque de propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2022 par Super 8 Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback.
par un voyageur
Publié le 12 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2022 par Super 8 Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2021 par Super 8 Management , Gestion de l’hôtel
We do apologize for your inconvenience, we hope you give us chance to improve and provide better experience in future.
par un voyageur de Québec
pas pour moi fini les super 8
Publié le 16 nov. 2017 sur Expedia
Pour : pas grand choses
Contre : tous
Emplacement : rien à faire pas de resto
pas plus propre qu'il faut pas de serviette suffisant pas de pression dans la douche et l'évier le WI FI ne fonctionne pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2017 par Anthony, Gestion de l’hôtel
Hi Claude,
Sorry for the inconvenience caused while staying with us. I did take your concerns seriously and look into same. After checking the water pressure in the bathroom of room 110 that you stayed in, there is ample pressure for both hot and cold water. As for the wifi I did not receive any complaints at all on Tuesday when you checked in. We do have several things to do in this area:
The casino boat - 10 mins from hotel
Jekyll Island - 15 mins from hotel
Summer waves, sea turtle crossing, horse back
riding, kayak tour, beach, biking, bird watching,
boating, bowling, camping, fishing, diving, disc
golf, regular golf, hiking and walking, movies and
play, miniature golf etc along with many more.
Saint Simons Island - Lots of things to do.
As for food we do have the Zachary's Steak and Seafood which is 5 minutes walk from the hotel, Georgia Pig Barbeque 1 minute drive from hotel, Bubba Jax Crab Shack 1 minute drive from hotel, Snappers Seafood and wings 1 minute drive from hotel and Denny's less than a minute drive, Waffle House 2 minutes walk from the hotel, Burger King, McDonalds, Larry's Giant Sub, Krystals, Subway, Zaxby's, Dairy Queen and also 2 pizza deliveries and also china One.
Thank you
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Theresa,Thank you for taking the time to rate us so highly! We are thrilled to know that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We always strive to provide quality service and satisfaction to the guests, and we are delighted that we could do so for you. We hope to welcome you back in the future for another outstanding stay. Best regards,Management Team