Note fondée sur 935 évaluations de clients

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4,6 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Hoang Thy Phuong,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Le Louise Hotel Brussels - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Best regards,Salomé.CEcommerce Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Établissement très propre avec personnel très serviable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Cher Josee,Merci beaucoup pour votre commentaire à Le Louise Hotel Brussels.Nous sommes ravis de savoir que vous avez trouvé notre établissement propre et que notre personnel vous a été serviable. Votre satisfaction est notre priorité, et vos compliments nous encouragent à maintenir et à améliorer encore nos services. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt !Cordialement,Salomé.CECommerce Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Propreté
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nsengiyumva, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Le Louise Hotel Brussels - MGallery.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau.Cordialement,Salomé.CECommerce Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Personnel toujours courtois et souriant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Madame Lise, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience suite à votre séjour au Le Louise Hotel Brussels - MGallery.C'est un immense plaisir de lire que vous avez apprécié la courtoisie et le sourire de notre personnel. Vos aimables mots seront transmis à toute notre équipe, qui trouve dans votre satisfaction sa plus belle récompense.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour, et nous restons à votre entière disposition pour rendre votre expérience aussi agréable que possible.Bien cordialement,Salomé.CEcommerce Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Fabrice,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Le Louise Hotel Brussels - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Salomé.CEcommerce Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Hôtel avec cour intérieure. Paisible, personnel sympatique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Frederic, Thank you for taking the time to share your feedback about at Le Louise Hotel Brussels. We are thrilled to hear that you enjoyed the peaceful ambiance with our interior courtyard and found our staff to be friendly. Creating a serene and welcoming atmosphere is one of our top priorities, and we are delighted that it resonated with your experience. If there are any specific aspects you particularly appreciated or any suggestions for improvement, please feel free to let us know.We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future. Thank you once again for choosing our hotel.Best regards,Salomé.CEcommerce Marketing Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Martine,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Le Louise Hotel Brussels - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Salomé.CE-commerce Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Modern and luxurious business hotel

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Very welcoming and efficient team, we have been perfectly received. Thank you all!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Simon Jules, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are delighted to hear that you found our team to be welcoming and efficient. Providing excellent service is our top priority, and it's always rewarding to know when we've succeeded in making our guests feel well-received.We're also thrilled that you enjoyed the modern and luxurious ambiance of our business hotel. Creating a comfortable and upscale environment for our guests is something we take great pride in.Your kind words serve as a wonderful encouragement for our team, and we genuinely appreciate your feedback. If there's anything specific that stood out to you during your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back in the future and providing you with another exceptional experience.Thank you again for choosing our hotel, and we appreciate your trust in us.Best Regards, Salomé.CEcommerce Marketing Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Salomé.C Ecommerce Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jenessy, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Le Louise Hotel Brussels - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your grades with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Salomé.CEcommerce Marketing Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2023 par Salomé.C Marketing Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cédric,We thank you for your comments following your stay at Le Louise Hotel Brussels - MGallery.It is with great pleasure that we receive your compliments. We will share your appreciation with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you impeccable service.Looking forward to welcoming you again.Sincerely,Salomé.CMarketing Manager