Note fondée sur 45 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2022 sur Expedia
A 2 pas du quartier européen, bien équipé avec ce qu'il faut pour se préparer ses repas. Certains éléments de mobilier auraient besoin d'être rafraîchis. Quelques serviettes supplémentaires ne seraient pas superflues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par Julia from Berlaymont Residence - EU Quarter, Gestion de l’hôtel
Cher hôte,Merci d'avoir pris le soin de nous faire part de votre expérience.Nous prenons note de vos suggestions d'amélioration.Au plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement. Bien à vous.Julia from Berlaymont Residence - EU Quarter
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2021 sur Hotels
Bien
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

a améliorer

Publié le 5 nov. 2019 sur Hotels
Bonne situation, il est facile de se garer. L'appartement est spacieux mais l'état général est dégradé. Rideaux et draps tachés, vieille peinture tachée ou écaillée sur les murs, ... cela restait assez limite.
5 sur 5
par un voyageur

Tiptop

Publié le 22 sept. 2018 sur Hotels
Excellent location, modern equipment, quiet building 😊
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2018 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your review. I am glad you had an excellent stay at Smartflats. I hope to welcome you back soon. I wish you a nice day! The Smartflats Team.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2018 sur Hotels
5 sur 5
par Nathalie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2016 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2022 sur Expedia
Arrived at 11 pm and the building entrance was too dark. ended up using my phone light to walk in and navigate my way through 3 doors. Elevator was not working, called the service number with no answer. Couldn't find the lift instructions in the email. I climbed the stairs to the 4th floor with my luggage. The flush handle was broken in the bathroom! Minimalist bedroom, bed was clean and comfortable tho. No complimentary water. Good space and fully equipped kitchen but it didn't feel comfortable. I don't recommend it and won't book it again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2022 par Julia from Berlaymont Residence - EU Quarter, Gestion de l’hôtel
Dear Nabil,Thank you for the time taken to share your review with us.While we are pleased that you appreciated our high standards, we regret that not everything met your expectations. The comfort and well-being of our guests are of utmost importance to us and we encourage guests to make us aware of any issues while on-site so we can offer a prompt solution. Nevertheless, we have noted all of your comments and will consider them going forward.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Julia from Berlaymont Residence - EU Quarter
2 sur 5
par un voyageur

Acceptable apartment, awful management

Publié le 9 juin 2022 sur Hotels
The apartment was booked and sold as having a double bed and a double sofa bed. When made sure to add in a request for bedding in the booking information. When we arrived there was no bedding for the sofa bed, on calling the help line they couldn't help and said to message a Whatsapp group, no reply from that for over 24 hours, tried emailing and calling repeatedly. After 24 hours we finally got a response saying they wouldn't provide bedding for the sofa bed unless an additional 25 euros was paid. Even though it was advertised. After a long call with hotels.com they agreeded the advert was misleading and tried to fix it but the SmartFlats company were being exceptionally stubborn and refusing to help at all. The apartment was reasonable but having to spend 5 nights on a bed with no sheets as they refused to supply was exceptionally annoying given the significant cost of the apartment. Overall AVOID this company and find somewhere else as they wont help at all.