Note fondée sur 884 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Québec
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par Mariana Argote Guest Service., Gestion de l’hôtel
Estimado MichelGracias por compartirnos tu experiencia. Esperamos que tu estancia haya sido satisfactoria disfrutando cada uno de los servicios que solo nuestros Todo Incluido tiene para ti.Te esperamos muy pronto.Saludos Cordiales
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2024 sur Expedia
Les membres du personnel étaient vraiment gentils et souriants. Bon rapport qualité/prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Karina Pastrán Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Chère Mademoiselle Esther,Au nom de l'Hôtel Royal Decameron, nous vous transmettons nos plus chaleureuses salutations et vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos précieux commentaires avec nous.Il est satisfaisant de savoir que vous avez apprécié le traitement amical et professionnel de notre personnel et que vous avez apprécié vos vacances dans nos installations.Nous serons attentifs à votre prochaine visite pour vous servir comme vous le méritez dans l'une de nos destinations Decameron.Cordialement,
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2023 sur Expedia
service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Karina Pastrán Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest,In name of Royal Decameron complex we want to thank you for sharing us your experience in our resort and your great rating.We hope your vacation has been great and you will visit us very soon.Will be a pleasure have you again in RDCKing Regards
par un voyageur de Costa Rica
Publié le 27 févr. 2020 sur Expedia
Tout est vraiment fantastique et amusant en même temp , cela a été une semaine de vacance pour les 15 ans de ma fille , ma femme et moi et elle a été vraiment ravie de vivre cette expérience .
Merci pour cette semaine de rêve.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2020 par Ricardo Aviña., Gestion de l’hôtel
Cher invité.
Au nom de l'hôtel Royal Decameron Complex, nous vous remercions de partager votre excellente note et vos retours sur cette plateforme, nous sommes heureux de savoir que votre expérience à l'hôtel a été à votre plus grande satisfaction. Nous espérons avoir le plaisir de vous servir à nouveau lors de vos prochaines vacances.
Cordialement.
Ricardo Aviña-Manager du service client.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Easy access to the ocean. The staff are nice and helpful. It was a fun experience for our family especially my son’s birthday where the band played and sang for him!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Karina Pastrán, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Karen,We hope you are enjoying a pleasant day. We appreciate you taking the time to write us your valuable comments.It is nice to know that you enjoyed your vacation in our facilities, our beautiful beaches and the friendly staff who work for you.We hope to see you soon in one of our Decameron destinations to serve you as you deserve.Cordially,
par un voyageur de Calgary
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Lovely property - lots of options. Definitely suggest asking really good questions on off-season timing for openings in a la carte restaurants and even pool closures etc as they differ from the brochure. Also check your room location - if the door aims at the disco/theatre there are some loud nights! Staff was very friendly, food was good and lots of options
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Karina Pastran., Gestion de l’hôtel
Dear Miss. Kathryn,We appreciate that you have taken the time to share your comments with us, you have made a good description of the service received and your perception in general, we are sure that your comments will help other people to make their decision regarding visiting our hotel. On our part, we thank you for the good comments and regarding the previously mentioned shortcomings we will take note of them to solve and improve each point. We hope that in the future we will have the opportunity to have you at home again.Sincerely,Guest Service
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
We had no hot water for 10 days food was terrible Alacart especially Italian was slop. We had ants crawling on us. We were rushed and waiter unprofessional. People yelling in hallways all hours. Hotel is run down. Booze was watered down. No nice drinks. Line ups for bar. No waiters. This is our 4th time at hotel. Have not been in 10 years. We will not be coming back. It’s expensive for what you get. So many other nice classy laces
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Adonai Parra, Guest Service, Gestion de l’hôtel
Dear Miss. Christine Mary,Thanks for contacting the Grand Decameron Complex.We want to Thank you for the time and interest that you have put into correcting the situation that you experienced, and we apologize for all the inconveniences. We have taken note and proper actions are being taken to correct the matter, have no doubt that we are working to make your next visit as pleasant as possible.Please let us know if we can be of any further assistance.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Excelente lugar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Karina Pastrán, Gestion de l’hôtel
Estimado huésped,Agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartirnos sus comentarios, nos alegra saber que paso unas vacaciones placenteras en nuestro hotel. Esperamos volver a tener la oportunidad de volverlo a tenerlo en casa. Saludos cordiales.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Recomendado, por el precio el lugar es bueno
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Karina Pastrán, Gestion de l’hôtel
Estimado Sr. Jiram,Agradecemos que se haya tomado el tiempo de compartirnos sus comentarios, nos alegra saber que paso unas vacaciones placenteras en nuestro hotel. Esperamos volver a tener la oportunidad de volverlo a tenerlo en casa. Saludos cordiales.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Royal Decameron