Note fondée sur 922 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your positive experience! We strive to create a comfortable and enjoyable environment for all our guests, and we're thrilled to have achieved that with you. Your kind words mean the world to us.Kind regards,Mányi-Szabó Erzsébet Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel parfait sauf la Wifi

Publié le 17 nov. 2022 sur Hotels
Positif : Beaucoup de personnels, très pro. super petit déjeuner. Piscine ouverte longtemps. Salle de sport. Situé proche du métro. Négatif : La wifi fonctionnait très mal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We would like to thank you for taking your time to review Danubius Hotel Helia. It is a pleasure to read that you very happy with the location, the delicious breakfast and the well equipped sports hall. Your kind comments about our professional staff will definitely be forwarded to them.Please accept our apologies about the inconveniences caused!We hope that you will choose us again in the future!Kind regards,Mányi-Szabó ErzsébetFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 oct. 2022 sur Hotels
Le séjour avec mon fils s'est très bien passé, tout le personnel était sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for taking the time to share your kind review. We are happy to know that overall, you were satisfied with us. Hopefully, you didn’t encounter any problems during your stay. We are grateful for choosing us this time. We are looking forward to your next visit!Best regards,Erzsébet Mányi-Szabó, Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Un peu bruyant

Publié le 15 oct. 2022 sur Hotels
Le personnel est très professionel Sauna, hammam et piscine c'est top J'étais dans une chambre près de l'ascenceur et on entendait tout. De même la vue sur le danube s'accompagne de beaucoup de bruit de par la 2 voies en bas. Pas très bien dormi Le reste de la chambre était propre et en bon état Petit déjuener très bien sur le salé, limité sur le sucré
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,First of all, we are thankful for sharing your review. We appreciate that you highlighted our professional staff, pleasant pool, as well as our clean rooms. Hopefully, you had a pleasant stay overall. It means a lot to us that this time, you chose our hotel. We are looking forward to your next visit!Best regards,Erzsébet Mányi-Szabó, Front Office Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par Mányi-Szabó Erzsébet, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for rating our hotel and giving us a feedback about your stay in our hotel. We really appreciate our guests honest reviews, because we always try to learn and improve. We apologize if you experienced any inconvenience. We hope that besides that, you had a pleasant time here, and we hope that you collected many great memories. We hope that next time when you are in Budapest you will give us another chance to see how much we can improve! We hope to see you again in the near future! Best wishes, Mányi-Szabó Erzsébet Front Office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2022 par Mányi-Szabó Erzsébet, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, May I start by thanking you for taking your time and sharing your experiences with us about Danubius Hotel Helia. It is fantastic to see that you had a good time with us and you were satisfied with your stay. I hope you have enjoyed your time in Budapest, and it is my pleasure that you chose our hotel for your holiday. Best regards, Erzsébet Mányi-Szabó Front Office Manager