Note fondée sur 911 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Accès for the swimming pool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Peter, Gestion de l’hôtel
Dear Dezso,Thank you for your positive feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay wit us. Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that we met your expectations.We look forward to welcoming you back.Warm regards,Peter MacsaiGeneral manager
par un voyageur
Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Hôtel au calme mais en cette saison un peu triste.Manquait un peu d'animation pour un 4 étoiles au niveau du bar style piano ou orchestre typique .Le spa avec piscine appartenant a l'autre hôtel est accessible a partir d'un couloir de l'hôtel et cela est agréable.
Le petit déj était assez copieux mais dommage qu'il n'y avait pas de service a table pour le café ou thé , car du coup il y avait bcp de monde pour accéder aux distributeurs et parfois cela ne marchait plus.Oblige a chaque fois de demander au personnel pour que cela refonctionne.
Nous avions pris une suite car nous étions 2 adultes et un enfant de 15 ans et c'était très spacieux avec 2 tv ,2 chambres dont 1 king size super confortable,par contre petit lit de camp pour l'enfant de 15 ans donc bcp moins confortable pour lui.
Aurait mérité un lit 140 très confortable car il y avait de la place ds sa chambre.
Sdb très moderne avec baignoire,douche et WC a l'intérieur.
Dommage que le minibar (alcool et jus de fruit) était vide pour se désaltérer qd on rentre de visites de tte une journée.
Sauf 1 gde bouteille d'eau ds la chambre qui était présente pendant 3 jours sur 5.
En conclusion, 15/20 mais pourrait être bcp mieux si une présence directionnelle apportait plus de chaleur humaine et d'animation de cet établissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Jerome,Thank you for sharing your detailed feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your thorough review and are glad to hear that you found our hotel to be nice and the spa with swimming pool pleasant. We also appreciate your constructive comments regarding areas where improvements could be made. Your observations have been duly noted and we will consider these points for future enhancements.Your overall rating and suggestions are valuable to us, and we will take them into consideration as we continue to strive for improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager
par un voyageur
Luxury and hospitality
Publié le 15 oct. 2023 sur HotelsWe had wonderful experience at the Ensana Grand Margaret Island hotel. From the moment we arrived, the staff were incredibly welcoming and attentive, ensuring that every aspect of our stay was exceptional. The room was spacious, with a view over the River Danube and a balcony facing the forest. Breakfast was excellent and varied. Unfortunately the restaurant is closed for evening meals at this time but the connecting thermal hotel has two options. The beautiful spa and gym are also in this location. Public transport is close by with links to all city attractions.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for taking the time and writing about your positive experience at Ensana Grand Hotel Margaret Island. We are thrilled that you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2023 sur Hotels
Bel hotel, style ancien, tres sympathique.
Petit déjeuner un peu décevant par contre...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2023 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for taking the time and writing about your experience at Ensana Grand Hotel Margaret Island. We are happy to know that you had a nice stay and enjoyed the location and service. We hope to have you back again in the near future.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager
par un voyageur
2 nuits
Publié le 22 sept. 2023 sur HotelsTrès bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your kind comment, it would be wonderful to see you again soon.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2023 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. We are thrilled you had such a good time with us and that we could meet all your expectations. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.Best regards,Péter MácsaiGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2022 sur Expedia
Bonjour tout d’abord l’isolation phonique après une salle de bain avec une baignoire et les extérieurs pas propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Dear Bruno,Thank you very much for taking the time and writing about your experience at Ensana Grand Hotel Margaret Island. It was sad to learn from your feedback that we could not meet with your expectations. Please accept our honest apologies for the mentioned issues. We will be working diligently to make your stays more enjoyable in the future.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Heureux d'avoir séjourné dans cet hôtel
Publié le 23 août 2022 sur HotelsAtout majeur: le spa de l'hôtel ouvert de 7h à 21h. Possibilité d'aller nager tous les matins tranquille. Buffet du petit-déjeuner copieux et de bonne qualité. Personnel de l'hôtel très courtois et prêt à rendre service. Communication aisée en anglais et en allemand.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par ., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Dear Adrien,Thank you very much for the most positive review on your recent Ensana experiences. We are thrilled that you enjoyed your stay with us, and hope to have the pleasure of hosting you again soon.Best regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2020 sur Expedia
l'hôtel était conforme à mes attentes, tant pour l'emplacement que le style
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
First and foremost, please allow us to express our gratefulness toward you for choosing our Ensana Grand Margitsziget as your accommodation. Thank you so much for highlighting the excellent location. It would be our greatest pleasure to have you back, please do not hesitate to visit us again, should you return to our amazing capital city.
Warm regards,
Hotel Management
par un voyageur
Séjour en famille inoubliable
Publié le 1 janv. 2020 sur HotelsMagnifique hotel au caractère désuet, très cocoon. Les chambres sont confortables, le personnel, au petit soin, le petit déjeuner international très appréciable. Et le fat de pouvoir se rendre au centre thermal en peignoir depuis la chambre est un vrai plus.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Chrystelle,
We are much obliged to you for not regretting your precious time to share your thoughts about Ensana Grand Margaret Island. Hearing our hotel managed to live up to your expectations brings pure pleasure to our hearts. Besides, it is nice that you were content with your spacious room and the great breakfast. Should your travel plans ever bring you back to our beautiful city, please do not hesitate to contact us directly. We will always wait you with friendly welcome.
Best wishes,
Hotel Management