Note fondée sur 1 376 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de LYON
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Excellemment bien situé et confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tony, We are happy about your amazing rating and very thankful for sharing it. How lovely to know that our modern comfort as well as warm hospitality met your expectations and made your abidance delightful. Please recommend us to your friends and come back soon for another memorable stay. Kind regards,Your H-Hotels Team
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Danielle, Thanks a million for giving your recent stay at our H2 Hotel such a fabulous rating. We are more than happy that you acknowledged our conveniences and excellent service features just as much as our warm hospitality. Please come back again soon and enjoy another delightful abidance with us in the heart of lively Munic. Sincerely, Your H-Hotels Team,Thea Neumann - Online Reputation Manager
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Matelas et oreillers pas confortables
Petit dejeuner sans plus
Hotel propre et bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear regis, We are grateful for your good rating and glad to know that your recent stay at our Hotel was associated with mostly positive impressions. Please come back again someday and allow us to enable your future abidance even more delightful. Warm regards, Your H-Hotels Team
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Tout était bien. Je suggère une distributrice d’eau qui serait fort apprécié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Nicole Krötz - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guylaine, Thank you for your great rating and your suggestion for improvement. It is nice to read that you enjoyed your stay in our H2 Hotel. We would be pleased to welcome you again soon in our house. Best regards from Budapest, Your H Hotels Team
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Florian, wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt und für Ihre Zeit, diesen so super bewertet zu haben. Wie schön, dass fast all unsere Annehmlichkeiten Ihren Erwartungen entsprachen und Sie sich in unserem Hause sehr wohl fühlten. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder einmal bei uns willkommen heißen zu dürfen. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Maybe some improvement in Breakfirst welcome and organisation ...!= too clinic and robotic atmosphere !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear MICHEL, Thanks a million for having stayed at our hotel and for giving us such an awesome rating. How lovely to know that with our guest oriented service and great comfort we have managed to fully satisfy your expectations of a delightful abidance. Please come back soon for another wonderful time in nice atmosphere and convenient location. Kind regards, Your H-Hotels Team
par un voyageur
Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Top Hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Liebe/r Camille, Unser gesamtes Team sagt „herzlichen Dank“, dass Sie sich Zeit nahmen, unser Hotel nach Ihrer Heimkehr so grandios zu bewerten. Wir freuen uns über Ihren gelungenen Aufenthalt und wären begeistert, Sie bald wieder einmal willkommen heißen zu dürfen. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
par un voyageur de Lyon
Publié le 2 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, Ihre grandiose Bewertung, welche ihren gelungenen Aufenthalt in unserem Hause widerspiegelt, haben wir mit Freude zur Kenntnis genommen und bedanken uns dafür von Herzen. Um Sie auf's Neue zu begeistern hoffen wir, Sie schon bald wieder einmal willkommen heißen zu dürfen. Beste Grüße, Ihr Team von den H-Hotels
par un voyageur
Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Bien placé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Thea Neumann - Online Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Juliette, We are grateful for your amazing rating and delighted to know that your stay at our hotel was such a success. Please come back soon for another lovely abidance with us in Budapest. Warmest regards, Your H-Hotels Team