Note fondée sur 906 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de LYON

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Tres confortables
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
J’ai pas trouvé les matelas top, pas de télé connecter pour pouvoir projeter les films ou séries du téléphone sur la telé, et l’air conditionné qui fonctionnait une fois sur deux … j’ai eu trop chaud le nuit… dommage ….
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Róbert , Gestion de l’hôtel
Dear Loic,Thank you for sharing your thoughts about your recent stay. I regret to hear that certain aspects did not meet your expectations. We truly appreciate your feedback and will use it to enhance our services moving forward.Although your experience was not as positive as we hope for all our guests, I sincerely look forward to welcoming you back for a more satisfying stay in the future.Best regards,Róbert KovácsGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2024 par Róbert Kovács, Gestion de l’hôtel
Dear Eddy,First of all, I would like to thank you for choosing Mercure Budapest City Center and for taking the time to rate your experience with us.However, it appears that the service we provided did not fully meet your expectations, as indicated by the rating you have given us. I sincerely regret that you did not share any details about your concerns, as we strive every day to go the extra mile for our guests.Should your travels bring you back to Budapest, we would love the opportunity to host you again and ensure a more enjoyable experience.Kind regards,Róbert KovácsGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Hôtel très bien situé au coeur à Budapest au calme bien que placé dans la rue pietonne et commerçante , proche de la place centrale avec tous les moyens de transport en commun. Chambre propre, personnel accueillant. Petit déjeuner copieux.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 juill. 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2023 sur Expedia
Emplacement idéal dans le quartier touristique. Petit déjeuner varié mais produits de qualité relativement moyenne. Ménage oublié le dernier jour mais pas de geste commercial ni d’attention particulière oué faire oublier ce dysfonctionnement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mai 2023 par Róbert Kovács, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,First of all, I would like to thank you for taking your time to write a summary concerning your stay with us.I appreciate your positive words you have shared about our hotel. On the other hand, I was distressed to read your lines regarding the room cleaning on your last day, so I closely monitored this case. After checking our system and contacting my colleagues in charge, the reason why the housekeeper did not enter your room was because the “Do not disturb” sign was put out on the handle. Regarding this issue we apologize for the misunderstanding and any inconvenience it may have caused. At the same time I would like to kindly ask you, please next time do not hesitate to share your personal concerns during your stay in the hotel, in order to find the proper solution for you and ensure your wonderful stay with us.Thank you once again for your review, I truly hope to have the pleasure to welcome you back to our hotel in the future.Kind regards,Róbert KovácsGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2023 sur Expedia
Attention clim chambre 922! Chambre difficile à rafraîchir!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2022 sur Expedia
Hôtel très bien situé. Très déçu du service car j’ai demandé un kit de rasage car oublié le mien et pas de solution. Très déçu de la qualité des oreillers car très mal dormi avec mal au cou. Nettoyage de la chambre à désirer. Je viens régulièrement dans le groupe et jamais déçu mais ici oui.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2022 par Nándor Iváncsics General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,First of all, I would like to thank you for sharing feedback on your experience about your recent stay in Budapest.I appreciate your praise regarding the hotel's excellent location.On the other hand, I was distressed to read your lines about the inconveniences you have faced during your stay. I truly feel sorry that the service we were providing for you was not up to your expectations as guest satisfaction is one of our top priority.I am grateful that you shared your honest feedback, it is the key of the continuous development of our services. While I wish you have had a better experience with us, I truly hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel and to better serve you in the future.Kind regards,Nándor IváncsicsGeneral Manager