Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Morainvilliers

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Bon hotel bien placé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2024 par Péter Vezekényi, Gestion de l’hôtel
Dear thierry,Grateful thanks for writing few words about your Prestige Hotel holiday.It is a delight to learn that both accommodation and ideal location have met your expectations. We appreciate your recommendation and would be happy to host you again!Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Notre séjour a été parfait du début à la fin, cet hôtel est une merveille, il est extrêmement bien placé en centre ville tout en étant très calme, les services de l'hôtel sont parfaits. Le petit déjeuner varié et délicieux. Nous n'avons aucun point négatif. Nous reviendrons avec grand plaisir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2024 par Péter Vezekényi, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Michel,Welcome from the Prestige Hotel Budapest! Thank you for supporting our team with your praising feedback shared about your stay. Being well-located in the city center while maintaining a quiet atmosphere is definitely a plus. And of course, starting your day with an excellent breakfast sets a positive tone for the rest of your adventures. I am glad that you found the hotel services to be perfect and thank you for highlighting our best features you loved the most.Your feedback is much appreciated, and we look forward to welcoming you back again in the future for another delightful stay! Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Emplacement idéal tant pour les marches que pour le stationnement. Propriété et classe sans flash. Nous avons avons vraiment aimé et les bonus Expédia sont très bons.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Péter Vezekényi, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you so much for choosing to stay at our Prestige Hotel Budapest. It was such a great delight to read your nice review about your time spent with us.I am glad that you could enjoy the benefits of your Expedia VIP membership. Thanks a lot for highlighting prime location and great parking facility.Your support is appreciated. On behalf of our entire team we are looking forward to your next visit.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 avr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2023 sur Expedia
Emplacement parfait, à proximité du parlement, du pont des chaines ainsi que de la basilique Personnel au petits soins et agréables, toujours disponible en cas d'interrogations ou demandes. Petit déjeuner très copieux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2023 par Péter Vezekényi, Gestion de l’hôtel
Dear Noelle,Thanks a million for choosing to stay at our Prestige Hotel Budapest and for sharing your excellent ratings with Expedia readers.It sounds fantastic that you took full advantages of our central situation as well as you deemed worthy to highlight our wonderful staff. In addition, I am happy that our Michelin recommended partner restaurant, Costes Downtown added a lot to your perfect daystart with its quality buffet breakfast selection.Thank you for your appreciation and for definitely recommending our beloved hotel to the online travel community.I am delighted you had an unforgettable time in our hotel and it would be our pleasure to have you back again in the near future. Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2022 sur Expedia
La qualite de l hotel, standing, proximite des sites a pied, manque un restaurant accessible en prix. Bar non ouvert l apres midi dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2022 par Péter Vezekényi, Gestion de l’hôtel
Dear René,Greetings from the Prestige Hotel Budapest! Thank you very much for your honest feedback following your recent stay at our property.It is promising that you gave us 5 points and deemed worthy to highlight such important factors like the quality accommodation itself as well as the unbeatable location.I was sorry to learn your concerns in regards to food & beverage section. We collaborate with the Michelin recommended Costes Downtown Restaurant. Its quality products, services and prices are in line with the high level of standard Prestige Hotel represents and provides. They are currently operating with shortened opening hours, I am truly sorry for any inconveniences encountered. Please note that we have a cozy Saloon, which is a good alternative for relaxing with your drink or coffee at any time of the day as well as our lovely Concierge recommends nice bars in the neighborhood with pleasure.I am happy that otherwise your stay was pleasant and hope to welcome you back soon! Thank you for your support.Best regards,Péter VezekényiGeneral Manager