Note fondée sur 906 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
La chambre était très sale …. Une nuit c’était suffisant
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
L’odeur
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Troy
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Better off elsewhere
Publié le 15 sept. 2024 sur HotelsAbsolutely horrendous. First off, the gentlemen at the front desk did not understand nor accept a service animal into the hotel at first. They asked questions unacceptable and unlawful. They initially were charging $150 for a "pet fee." After some arguement, they negated that. They charged a $50 incidentals fee, which is perfectly normal, but then said this would be returned after an inspection of the room priot to checkout. When asked if they inspected every room prior to checkout, they answered yes. It should be noted that no inspection of the room actually occurred.
The room was dirty and in disrepair. The towels were dirty and showed stains. Photos and video of a room inspection are retained for record. The sheer drapes were stained, a fire escape was locked, the refridgerator, freezer and microwave were dirty and stained as well.
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Gross smell is in lobby, elevator and room.